نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴

اولین تصویر رسمی فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد

به تازگی اولین تصویر رسمی فیلم West Side Story منتشر شده که در آن شاهد هر دو گروه Sharks و Jets هستیم.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم West Side Story (داستان وست ساید) منتشر شده است. کمپانی والت دیزنی، فاکس قرن بیستم و امبلین اینترتینمنت اخیرا از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم موزیکال خبر داده‌اند که همچنین اولین تصویر رسمی از این فیلم را نیز منتشر کرده‌اند. در اولین تصویر فیلم West Side Story، شاهد حضور دو گروه Sharks (کوسه‌ها) و Jets (جت‌ها) هستیم که در مرکز آن، شخصیت تونی با بازی انسل الگورت و شخصیت ماریا با بازی یک بازیگر تازه‌کار با نام ریچل زیگلر، دیده می‌شوند که در اطراف آن‌ها دو گروه دیگر نیز قابل مشاهده هستند که در واقع شاهد حضور شخصیت‌های اصلی هر گروه هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

West Side Story

فیلم West Side Story براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، در دست ساخت است. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این نمایش موزیکال در سال ۱۹۶۱ تولید و منتشر شده بود و حال استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم موزیکال را بر عهده دارد که مشخص نیست چقدر نسبت به منبع اقتباس اصلی تفاوت خواهد داشت. علاوه بر این، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم West Side Story بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، بوده است. انسل الگورت، ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دی‌باس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم West Side Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم West Side Story برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول تابستان امسال انجام شود و پس از آن اسپیلبرگ برای کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) آماده خواهد شد که این فیلم قرار است در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده