نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

تبلیغ تلویزیونی جدید بازی F1 2019 گیم پلی آن را نشان می‌دهد

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی F1 2019 منتشر شده که تمرکز آن روی نمایش گیم پلی و ماشین‌های حاضر در این بازی است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کدمسترز تریلر کوتاه جدیدی از بازی F1 2019 منتشر کرده است. این تبلیغ تلویزیونی که در واقع با نام دومین تریلر رسمی بازی جدید فرمول یک منتشر شده، زمانش حدود ۲۰ ثانیه است، اما تصاویر نسبتا زیادی از گیم پلی بازی نیز در این تریلر کوتاه قابل مشاهده است. در طول تریلر شاهد نمایش مسابقات فصل ۲۰۱۹ فرمول یک و رقابت ماشین‌ها از تیم‌های مختلف مثل فراری، مرسدس و ردبول هستیم و همچنین تصاویری از مراسم پس از مسابقه، پیت استاپ و غیره نیز نمایش داده می‌شود. همچنین در این ویدیو شاهد بخش‌هایی از گیم پلی مسابقات F2 یا فرمول 2 نیز هستیم که در واقع این مسابقات یک سطح پایین‌تر از سطح مسابقات فرمول یک است که در بازی F1 2019 قرار است شاهد حضور و مسابقات این ماشین‌ها نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، در تریلر کوتاه جدید بازی F1 2019، شاهد نمایش کوتاه رقابت بین آلن پروست و آیرتون سنا، دو اسطوره مسابقات فرمول یک نیز هستیم. کمپانی Codemasters پیش از این تایید کرده بود که در بازی F1 2019، شاهد بازگشت ۱۸ خودروی کلاسیک که شامل ماشین‌های فراری، مکلارن و ویلیامز می‌شود، خواهیم بود. در واقع علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه نسخه Legends Edition به این محتویات دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر پیش فروش بازی F1 2019 با قیمت ۶۰ دلار آغاز شده است که بازی دارای یک DLC با دو پک Anniversary Edition و Legends Edition با قیمت ۱۸ دلار نیز خواهد بود. پک Anniversary Edition دارای دو ماشین فصل 2010 است که این دو ماشین شامل ماشین فراری F10 که فرناندو آلونسو و فلیپه ماسا با آن مسابقه داده بودند و ماشین مکلارن MP4-25 که ماشین جنسون باتن و لوئیز همیلتون در آن سال بود، می‌شود.

بازی F1 2019 قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌هایی چون پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده