نویسنده: تیم زومجی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تغییر در زمان پخش برنامه‌های لودینگ و فریم؛ ریلود، برنامه جدید زومجی

پخش شوهای هفتگی زومجی درباره بازی‌های ویدیویی و سینما با تغییر همراه شده که در ادامه آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. 

از آذر ۹۳ تا امروز سعی کردیم تا سرگرمی را با شما همراه شویم؛ از دنیای بازی‌های ویدیویی و رومیزی گرفته تا سینما و تلویزیون، تصمیم گرفتیم روزبه‌روز زومجی را به پارک بزرگ‌تری تبدیل کنیم. به یک پارک که هر کسی بنا بر علاقه‌ای که دارد، محتوای مورد نظرش را می‌خواند یا برنامه‌ای را که دوست دارد پیگیری می‌کند. 

باتوجه‌به اینکه زومجی قبل از اینکه یک شبکه پخش برنامه‌های ویدیویی باشد، یک مجله آنلاین درباره سرگرمی است و از جایی که هر روز سعی می‌کنیم تا بخش بزرگ‌تری از سرگرمی را پوشش دهیم، تصمیم گرفتیم تا با ایجاد تغییر در زمان پخش برنامه‌های لودینگ و فریم، مدت بیشتری را به تدوین این برنامه‌ها اختصاص دهیم. 

از امروز برنامه لودینگ سه‌‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ و برنامه فریم شنبه‌ها ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. احتمالا متوجه شده‌اید که ما برنامه دیگری با نام ری‌لود را شروع کردیم که قرار است تا به خاستگاه ویدیوگیم بازگردد و در هر قسمت بخشی از تاریخ بازی‌های ویدیویی را ورق بزند. اولین قسمت از این برنامه دیروز با موضوع رزیدنت ایول ۲ و مقایسه آن با نسخه بازسازی شده پخش شد. ری‌لود یک شو هفتگی یا ماهیانه نیست و قرار است تا هر از چندگاهی به یکی از مجموعه‌ها یا بازی‌های تأثیرگذار در تاریخ بازی‌ها بپردازد. 

از آن طرف، برنامه‌های زوم کست و نیم نگاه را داریم که اگر در جریان باشید در حال پخش هستند و هر بار به یک بازی ویدیویی یا رومیزی اختصاص دارند. تمام تلاش تیم جوان و پرانگیزه ما، ساختن یک جامعه خوب و سرگرم‌کننده از هر چیزی است که شما به آن علاقه دارید. امیدواریم همچنان همراه ما باشید تا این دنیای زیبا را با هم تجربه کنیم. 

با افتخار

تیم زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده