// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سازنده Dying Light 2 درمورد پشتیبانی پس از انتشار این بازی صحبت کرد

بنابر گفته‌های سازنده‌ی بازی Dying Light 2، عرضه شدن کنسول‌های نسل بعدی در کمتر از یک سال پس از انتشار این بازی تاثیری در پشتیبانی پس از انتشار آن نخواهد داشت.

بازی Dying Light از استودیو تک لند هنگام انتشار در سال ۲۰۱۵ بسیار سرگرم کننده و موفق ظاهر شد اما دلیل واقعی رشد مخاطبان این بازی، پشتیبانی شگفت انگیز پس از عرضه در ۴ سال پس از انتشار آن بود. استودیو Techland به تازگی محتویات بیشتری را از بازی بسیار مورد انتظار زامبی محور Dying Light 2 در جریان رویداد E3، در کنفرانس مایکروسافت، کنفرانس Square Enix و در پشت درهای بسته برای خبرنگاران مطبوعاتی نشان داد.

کورنل جاسکولا (Kornel Jaskula)، یکی از تهیه کنندگان استودیو تک لند، تایید کرد که این استودیو قصد دارد پس از انتشار، از بازی Dying Light 2 به همان اندازه‌ی نسخه‌ی قبلی این بازی پشتیبانی کند و همچنین معتقد بود که عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی روی پشتیبانی پس از انتشار Dying Light 2 تاثیری نخواهد گذاشت.

بازی Dying Light 2 روی کنسول‌های نسل فعلی پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. مایکروسافت قبلا تایید کرده است که پروژه اسکارلت در پاییز سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و ما می‌دانیم که سونی نیز در حال کار روی کنسول بعدی خود است. با توجه‌ به اینکه کنسول نسل بعد پلی‌استیشن backwards compatible خواهد بود، باید ببینیم آیا Techland با انتشار پروژه Scarlett و PS5 تمرکز خود را از پشتیبانی بازی Dying Light 2 روی نسل فعلی کنسول‌ها تغییر می‌دهد یا خیر.

کورنل جاسکولا در این رابطه گفت:

کنسول های نسل فعلی زیادی هنوز وجود دارند. ما اعتقاد داریم که آن‌ها پس از انتشار نسل جدید کنسول‌ها نیز به‌طور ناگهانی از بین نمی‌روند و کنسول‌های زیادی همچنان به پشتیبانی نیاز خواهند داشت. بازیکنان زیادی هنوز از کنسول نسل فعلی استفاده خواهند کرد پس بازار به همین اندازه بزرگ خواهد بود و بازیکنان کمتری نخواهد داشت.

بازی Dying Light 2 در بهار ۲۰۲۰ میلادی برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و شما می‎توانید هم‌اکنون آن را در سایت آمازون پیش خرید کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده