// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

زمان احتمالی انتشار نسخه 8.2 بازی World of Warcraft

اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت 8.2 بازی World of Warcraft که با نام Rise of Azshara شناخته می‌شود، منتشر شده است که زمان احتمالی انتشار این نسخه را به همراه دارد.

چند هفته‌ای است که اخبار و اطلاعات زیادی در مورد جدیدترین بسته بازی World of Warcraft که با نام Rise of Azshara معرفی شده است، در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که شرکت بلیزارد برای انتشار یک آپدیت بزرگ آماده می‌شود. آپدیتی که محتوای زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد و می‌توانست به عنوان یک اکسپنشن جداگانه به بازی اضافه شود. حال نکته مهمی که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان سبک MMO را مشغول کرده است، زمان انتشار نسخه ۸.۲ یا همان Rise of Azshara است.

با اینکه هنوز کمپانی بلیزارد هیچ اطلاعیه رسمی را در مورد زمان انتشار نسخه جدید بازی منتشر نکرده است، ولی با این‌حال سرورهای بتا (PTR) در هفته جاری با به‌روزرسانی دوم همراه بودند و اطلاعات بیشتری برای گذر از مرحله آزمون و خطا منتشر شد. همراه با انتشار اطلاعات جدید روی سرورهای PTR اولین زمان پیش‌بینی شده برای انتشار نسخه ۸.۲ نیز مشخص شد. این بدین معنا است که بلیزارد تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) را به عنوان زمان انتشار آپدیت Rise of Azshara در نظر داشته است که به دلایلی با تاخیر همراه شده است.

Rise of Azshara Release Candidate

با توجه به اینکه اولین زمان پیش‌بینی شده برای انتشار جدیدترین بسته بازی World of Warcraft مشخص شده است، می‌توان انتظار داشت که به زودی دانلود این نسخه در اختیار کاربران بازی قرار گیرد. در صورتی که چهارشنبه این هفته همراه با ریست شدن سرورهای اصلی بازی پیش‌دانلود نسخه ۸.۲ فعال شود، بایستی شاهد در دسترس قرار گرفتن آن در آخرین هفته ماه میلادی جاری باشیم. لازم به ذکر است که بخش‌هایی مانند Raid جدید بازی که با نام Azshara's Eternal Palace شناخته می‌شود، سومین فصل مربوط به Mythic Plus و Operation: Mechagon dungeon دو هفته بعد از انتشار نسخه ۸.۲ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپدیت Rise of Azshara می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منبع wowhead icy-veins
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده