نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

ری‌لود قسمت اول: مقایسه ویدیویی Resident Evil 2 و Resident Evil 2 Remake

در اولین قسمت از برنامه‌ی جدید ویدیویی زومجی، ری‌لود، سراغ مجموعه‌ی رزیدنت ایول رفتیم و سعی کردیم نسخه اصلی دومین قسمت از این مجموعه بازی را با نسخه بازسازی شده آن مقایسه‌ کنیم. با ما همراه باشید.

ری لود (Reload) نام برنامه‌ی ویدویی جدید زومجی است. در این برنامه قصد داریم سری به گذشته‌ها بزنیم و سراغ بازی‌های قدیمی‌تر برویم؛ بازی‌هایی که خاطرات زیادی با آن‌ها داریم؛ بازی‌هایی که ساخته نشدن هر کدام‌شان ممکن بود سرنوشت متفاوتی را برای صنعت گیم رقم بزند. این برنامه فعلاً قالب و چارچوب مشخصی ندارد. گاهی ممکن است مانند این قسمت، دو نسخه از یک بازی را با هم مرور کنیم و در قسمتی دیگر هم ممکن است تنها به مرور یک بازی یا چند بازی قدیمی هم سبک بپردازیم. البته که خدا را چه دیدید؛ شاید این وسط سراغ بازی‌های جدید هم رفتیم! در هر صورت فراموش نکنید، برای انتخاب این بازی‌ها همیشه به کمک شما، مخاطبان زومجی هم نیاز خواهیم داشت.

برای قسمت اول از این برنامه اما سراغ مجموعه‌ی معروف رزیدنت ایول رفته‌ایم. مسلماً خبر دارید که به تازگی کمپانی کپکام در یک حرکت انقلابی نسخه بازسازی شده از محبوب‌ترین قسمت از این مجموعه، یعنی رزیدنت ایول دو را با نام Resident Evil 2 Remake روانه بازار کرده است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد بازی، بازی خوبی از کار در آمده و طرفداران هم حسابی راضی هستند. برای آن‌که مطمئن‌تر شویم کپکام خدای ناکرده کلاهی سرمان نگذاشته باشد، تصمیم گرفتیم اول نسخه اصلی و قدیمی رزیدنت دو را باهم بازی کنیم و بعد از آن‌که تجربه بیست سال پیش‌مان یادمان آمد، سراغ نسخه بازسازی شده این بازی برویم و تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌ی اصلی بازی را با هم مرور کنیم.

پس این شما و این هم اولین قسمت از برنامه‌ی ری‌لود!

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده