نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

تهیه‌کننده ارشد استودیو گوریلا گیمز در ۴۴ سالگی درگذشت

پاتریک مونیک، تهیه‌کننده استودیو گوریلا گیمز که روی بازی‌های محبوبی چون Killzone: Shadowfall و Horizon Zero Dawn کار کرده بود، در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

پاتریک مونیک، تهیه‌کننده ارشد استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games) در سن چهل و چهار سالگی درگذشت. مونیک کارش در استودیوی گوریلا گیمز را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. او به همراه این تیم روی بازی‌هایی چون Killzone: Shadowfall و Horizon Zero Dawn کار کرد. استودیوی گوریلا گیمز پس از رخ دادن این اتفاق، با انتشار بیانیه‌ای طرفداران را از این موضوع آگاه کرد:

در نهایت تاسف و ناباوری، اعلام می‌کنیم که تهیه‌کننده ارشد تیم یعنی پاتریک مونیک دیگر در میان ما نیست. ما تا ابد از اینکه پاتریک دوست‌داشتنی و با ارزش را در تیم خود داشتیم خوشحالیم.

به گفته‌ی همکارانش مونیک در استودیو تهیه‌کننده‌ای خوب و در خانه همسر و پدری نمونه بود. با انتشار این خبر، بسیاری از همکاران، بازی‌سازان، طرفداران و اعضای جامعه‌ی دوست‌داران بازی‌های ویدیویی در توییتر و دیگر فضاهای مجازی ناراحتی و تسلیت خود را در این رابطه ابراز کردند.

پاتریک مونیک

موسس استودیوی گوریلا گیمز یعنی هرمن هالست درباره پاتریک می‌نویسد:

قلبم از اندوه همسر و فرزندان پاتریک به درد آمده. همه‌ی اعضای تیم قرار است به‌شدت دلتنگ حضور اطمینان‌بخش، شوخ‌طبعی عالی و مهم‌تر از همه دوستی با او باشیم.

استودیوی گوریلا گیمز در حال حاضر روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند؛ بازی‌ای که به احتمال زیاد دنباله‌ای بر بازی تحسین‌شده‌ی Horizon Zero Dawn است. پاتریک به احتمال فراوان در ساخت این بازی نیز تیم را یاری کرده و ممکن است در اثر نهایی شاهد محتوایی برای ادای احترام به وی باشیم.

شما با بازی‌هایی که پاتریک مونیک روی آن‌ها کار کرده چه خاطراتی داشتید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده