// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵

بازی Fallout Shelter به پلتفرم خودروی تسلا می‌آید [E3 2019]

ایلان ماسک و تاد هاوارد اعلام کرده‌اند که بازی Fallout Shelter قرار است به پلتفرم خودروی برقی تسلا بیاید.

اخیرا ایلان ماسک و تاد هاوارد در جریان نمایشگاه E3 2019 به جف کیلی ملحق شده‌اند تا در مورد مسائلی مانند بازی‌های ویدیویی، خودرو، فضا و هرآن‌چه که در بین این موضوعات قرار دارد بحث و گفتگو کنند. یکی از موضوعات داغی که بین این افراد جریان داشت، صحبت در مورد بازی‌هایی بود که قرار است به پلتفرم خودروی تسلا بیایند تا بتوان آن‌ها را در این اتومبیل‌ها بازی کرد. پیش‌تر مشخص شد که یکی از این آثار بازی Cuphead است. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که بازی بعدی که قرار است به این پلتفرم اضافه شود، بازی Fallout Shelter خواهد بود.

صحبت‌های هاوارد و ماسک با کیلی در مورد موضوعات متعددی انجام شد، اما محوریت این صحبت‌ها در مورد بحث داغ و پرطرفدار بازی‌های ویدیویی بود. ماسک و هاوارد در مورد همکاری خود در این زمینه صحبت‌هایی داشتند و حتی به شوخی گفتند که قبلا قصد داشته‌اند بازی Skyrim را نیز به پلتفرم خودروی تسلا اضافه کنند که البته فعلا تصمیم دارند از بازی‌های کوچک‌تری مانند Fallout Shelter شروع کنند. در نظر داشته باشید که اضافه شدن این بازی به پلتفرم خودروی تسلا فعلا در مراحل ابتدایی است و هیچ اطلاعات یا تصویری در این زمینه منتشر نشده است.

Cuphead

پیش‌تر ایلان ماسک کلیپ کوتاهی از بازی Cuphead که قرار است برای پلتفرم خودروی تسلا منتشر شود، نمایش داده بود که در آن شاهد زیبایی بازی، درست مانند سایر نسخه‌های آن بودیم. در این کلیپ شخصی دیده می‌شد که بازی را با کنترلر ایکس باکس وان اجرا می‌کرد. یکی دیگر از بازی‌هایی که قرار است برای این پلتفرم منتشر شود و کلیپ کوتاهی نیز از آن نمایش داده شد، بازی Beach Buggy Racing 2 است. در این بازی مسابقه‌ای شما به‌وسیله‌ی فرمان و پدال‌های گاز و ترمز خودروی واقعی خود، خودروی داخل بازی را کنترل می‌کنید. اگرچه این روش بازی کردن فانتزی به‌نظر می‌رسد، اما اگر با موفقیت روبه‌رو شود، احتمالا در آینده شاهد این خواهیم بود که تمامی بازی‌های اتومبیل‌رانی از این روش برای بازی کردن استفاده کنند. ایلان ماسک تاکید کرد که به‌دلیل مسائل ایمنی، شما نمی‌توانید هیچ‌یک از این بازی‌ها را در حالی که خودرو در حرکت است انجام دهید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده