// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

تریلر ۲۴ دقیقه‌ای Super Mario Maker 2 مکانیزم های بازی را نشان می‌دهد [E3 2019]

در جریان رویداد نینتندو Threehouse در نمایشگاه E3 2019، حالت کوآپ و برخی از مکانیزم‌های گیم‌پلی Super Mario Maker 2 به‌نمایش گذاشته شد.

تقریبا دو هفته دیگر بازی Super Mario Maker 2 برای نینتندو سوییچ روانه‌ی بازار می‌شود و در جریان دومین روز از رویداد نینتندو Threehouse در نمایشگاه E3 2019، مکانیزم‌های گیم‌پلی و حالت مشارکتی (کوآپ) بازی نمایش داده شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در دموی ۲۴ دقیقه‌ای بازی و برای اولین مورد، تغییرات محیطی با تغییر جهان بازی نشان داده شد. در ابتدا المان‌های محیطی را می‌بینیم که پس از تغییر جهان بازی به حالت برفی (در بخش Super Mario World) شاهد یک سری تغییرات در محیط و المان‌های محیطی هستیم.

برای مثال در جهان بازی، کاراکتر شما از هر سطح شیب‌داری به‌سمت پایین سُر می‌خورد و می‌توانید موارد بیشتری را برای پایین آمدن سطوح شیب‌دار و دامنه‌ها طراحی کنید. اگر وارد حالت شب شوید، لغزیدن شما در محیط افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که اگر تم آسمان را انتخاب کنید (هیچ ابری در هوا وجود نداشته باشد)، متوجه می‌شوید که پرش‌های شما روان‌تر از حالت عادی است. تغییرات ظاهری بازی با عوض کردن محیط‌ها و حالت‌های بازی، شاید روی کاغذ به چشم نیاید، اما در عمل خود را نشان می‌دهد. برای بالا رفتن حساسیت کار، زمانی‌که در حالت شب و زیر آب قرار دارید، تمامی محیط تاریک است و تنها یک حلقه نورانی دور ماریو را گرفته است. حال زمانی‌که به شما تیراندازی شود، گلوله شلیک شده را به‌صورت نورانی مشاهده می‌کنید و می‌توانید جاخالی دهید.

در انتهای ویدیو هم بخشی از حالت کوآپ لوکال بازی نمایش داده می‌شود. بازیکنان مرحله‌ای را که طراحی کرده‌اند، در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند. همچنین قبل از آن شاهد این هستیم که شرایط برد در بازی را تغییر می‌دهند. در این بخش گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که بر پایه نوع چینش و طراحی محیط، نمایش داده می‌شوند. برای مثال اگر از Meowser در مرحله‌ی خود استفاده نکرده‌اید، نمی‌توانید گزینه شکست دادن Meowser برای برنده شدن را مشاهده کنید. حالت چهارنفره مشارکتی بازی سوپر ماریو میکر 2 را می‌توان بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش دانست؛ جایی‌که بازیکنان از طریق ماریو، لوئیجی، Toad و Toadette می‌توانند بازی را تجربه کنند.

در ادمه می‌توانید تریلر ۲۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Super Mario Maker 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده