// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن حتی یک دشمن به پایان رساند [E3 2019]

پاول ساسکو در جریان نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده است که مراحل بازی Cyberpunk 2077 به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکنان بدون کشتن حتی یک نفر می‌توانند بازی را تمام کنند.

در گذشته استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، چندین بار اعلام کرده است که جهان بازی وسعت بالایی دارد و بازیکنان برای انجام مراحل و فعالیت‌های مختلف، آزادی عمل کامل دارند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، اعلام شده است که بازیکنان بدون کشتن حتی یک نفر، می‌توانند مراحل سایبرپانک 2077 را پشت سر بگذارند و بازی را تمام کنند.

پاول ساسکو، طراح ماموریت‌های بازی دراین‌باره می‌گوید:

در حال حاضر تمامی سلاح‌های بازی یک ویژگی غیر کشنده (Non-Lethal) دارند که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند. فکر می‌کنم می‌توانم اطلاعات کاملی را بدهم. یک چیز وجود دارد و آن هم این است که کشنده بودن یک سلاح، زمانی است که با یک آرپی‌جی به صورت یکی از دشمنان شلیک می‌کنید و سر او را از بدنش قطع می‌کنید.

ساسکو در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که سلاح‌های بازی در حالی‌که می‌توانند کشنده باشند و در درگیری‌ها نقش مهمی را ایفا کنند، این گزینه را هم در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند که از سلاح‌های غیر کشنده استفاده کنند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آیا زنده نگه داشتن دشمنان در مراحل در روایت داستان تاثیر گذار است یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ شما کدام روش را انتخاب می‌کنید؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده