// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدید Control با محوریت کارت گرافیک‌های RTX انویدیا [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، ویدیو جدیدی از بازی Control منتشر شده است که قدرت کارت گرافیک‌های RTX انویدیا را نشان می‌دهد.

بازی Control را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که در اواخر تابستان عرضه می‌شود. جدیدترین ساخته سم لیک و استودیو رمدی (Remedy Entertainment) سعی دارد مبارزات و داستان متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از بازی کنترل منتشر شده است که قدرت کارت‌ گرافیک‌های RTX شرکت انویدیا را نشان می‌دهد. در بخشی از تریلر منتشر شده، شاهد مبارزات و محیط‌های ساختمانی هستیم. اگر به نورپردازی‌های داخل محیط دقت کنید، شاهد کیفیت بالاتر و جزئیات بهتر هستیم. به‌عبارتی گرافیک‌های RTX به‌خاطر وجود ری تریسینگ، دارای رندرینگ همزمانی هستند که کیفیت بصری را بالاتر می‌برد.

انویدیا اعلام کرده است که استفاده از ری تریسینگ در بازی Control باعث شده است تا بازتاب شعاع‌های نوری داخل محیط به شکل واقع‌گرایانه‌ای اتفاق بیفتد و شفاف‌تر از حالت عادی باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Control را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی کنترل در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده