// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تجربه آنلاین Super Mario Maker 2 در کنار دوستان در آینده به این بازی اضافه می‌شود [E3 2019]

تاکاشی تزوکا در جریان برنامه Threehouse نینتندو در نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده است که کاربران Super Mario Maker 2 در آینده می‌توانند در کنار دوستان‌شان بخش کوآپ را تجربه کنند.

مدتی پیش بود که نینتندو اعلام کرد سیستم Matchmaking بازی Super Mario Maker 2، بدین شکل است که در بخش آنلاین کاربران نمی‌توانند در کنار دوستان‌شان حالت کوآپ را تجربه کنند. این کار برای جلوگیری از تقلب در لیدربرد بازی انجام شد تا شخصی نتواند از عمد دوست خود را به بالای لیدربرد برساند. در ادامه هواداران و کاربران نینتندو سوییچ به روش‌های مختلف نارضایتی خود به این موضوع را به‌ گوش نینتندو رساندند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاکاشی تزوکا، تهیه کنتده سوپر ماریو میکر 2، در جریان رویداد Threehouse نینتندو و نمایشگاه E3 2019، اعلام کرده است که ویژگی تجربه‌ی کوآپ بازی در کنار دوستان، در آینده ازطریق یک آپدیت در دسترس کاربران بخش آنلاین Super Mario Maker 2 قرار خواهد گرفت. حال باید منتظر ماند و ببینیم نینتندو در چه زمانی پس از عرضه‌ی بازی، این ویژگی را به سوپر ماریو میکر ۲ اضافه می‌کند.

در حال حاضر کاربران تنها به‌صورت تصادفی با سایر بازیکن‌های دیگر سوپر ماریو میکر 2، می‌توانند حالت کوآپ چهار نفره را تجربه کنند. بازی Super Mario Maker 2 در تیر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده