نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

بازی Contra: Rogue Corps با انتشار یک تریلر معرفی شد [E3 2019]

در جریان استریم ویژه E3 2019 کمپانی نینتندو، این شرکت ژاپنی بازی Contra: Rogue Corps را به‌طور رسمی معرفی کرد. این بازی در تاریخ ۲ مهر راهی نینتندو سوییچ خواهد شد.

امشب نینتندو با استریم ویژه یا به‌عبارتی، نینتندو دایرکت ویژه‌ی E3 2019 خود بازی‌های متنوعی را معرفی کرد. یکی از همین بازی‌ها که در جریان نینتندو دایرکت E3 امسال معرفی شد، جدیدترین بازی از مجموعه‌ی کهن و خاطره‌انگیز کنترا با نام Contra: Rogue Corps بود.

با توجه به نمایش بازی در نینتندو دایرکتی که به تازگی پایان یافت، بازیکنان می‌توانند در تیم‌های مختلف در نقشه‌های مختلف حاضر شوند و این شوتر تویین‌استیک را با دوستان خود تجربه کنند. هنوز جزئیات زیادی از گیم‌پلی و داستان بازی در دسترس نیست و به احتمال زیاد در روزهای آینده و حتی قسمت‌های بعدی نینتندو دایرکت، شاهد اعلام خبرهای بیشتری از آن باشیم.

راستی به‌این مورد هم باید اشاره کرد که در جریان آخرین اخبار بازی در این نینتندو دایرکت، مشخص شد که تمامی نسخه‌های کلاسیک مجموعه‌ی کنترا اعم از Super Contra ،Super C ،Operation C ،Contra 3: The Alien Wars Super Contra و Probotector در قالب مجموعه‌ای نفیس با نام Contra: Anniversary Collection از همین امروز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. نینتندو سوییچ‌دارها از همین امروز می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین نینتندو، بازی Contra: Anniversary Collection را خریداری کنند.

بازی Contra: Rogue Corps در تاریخ ۲ مهر راهی نینتندو سوییچ خواهد شد و نکته‌ی جالب این است که حالا، در سال‌های پایانی نسل هشتم می‌توانیم بازگشت دو مجموعه‌ی به‌شدت کلاسیک و خاطره‌انگیز یعنی کنترا و Baldur's Gate را با نسخه‌های جدیدشان جشن بگیریم!

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده