نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۳

انتشار بازی Resident Evil 5 و 6 برای نینتندو سوییچ تایید شد [E3 2019]

در طول برنامه اختصاصی نینتندو دایرکت در E3 2019، انتشار بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 برای نینتندو سوییچ نیز تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، شرکت نینتندو و کپکام از انتشار دو قسمت دیگر از بازی Resident Evil روی کنسول نینتندو سوییچ خبر دادند. در تریلری که نینتندو در جریان Nintendo Direct اختصاصی نمایشگاه E3 منتشر کرده، شاهد معرفی بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 برای نینتندو سوییچ بودیم که در طول آن تریلری نیز منتشر شد که حاوی تصاویری از نسخه سوییچ این دو بازی بود. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها در پایان تریلر اعلام شد که بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 در پاییز امسال برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی انتشار بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 برای نینتندو سوییچ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6، پیش از این کپکام بازی Resident Evil 0، بازی Resident Evil 1 و بازی Resident Evil 4 را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده بود و هنوز طرفداران این کنسول محبوب در انتظار تایید و عرضه بازی Resident Evil 7 برای کنسول خود هستند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده