// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مایکروسافت استودیوی مستقلی برای مجموعه Age of Empires دایر کرده است [E3 2019]

در جریان رویداد E3 2019 و پس از معرفی بازی Age of Empires II: Definitive Edition، مطلع شدیم که مایکروسافت تصمیم گرفته استودیوی مستقلی را برای توسعه‌ی این سری محبوب دایر کند.

اخیرا و در جریان رویداد E3 2019 بود که کمپانی Microsoft رسما خبر خرید استودیو Double Fine را اعلام کرد. می‌شد گفت که این خرید تنها خرید بزرگی بود که تا آن لحظه در نمایشگاه E3 امسال رخ داده بود. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی برای توسعه و پشتیبانی از سری محبوب Age of Empires، استودیوی مستقلی را دایر کرده است. این کمپانی اعلام کرده که یک استودیوی جدید برای مدیریت این مجموعه ایجاد کرده که سرپرستی آن را شانون لوفتیس، یکی از افراد خبره این شرکت برعهده خواهد داشت.

این خبر پس از معرفی نسخه‌ی جدید سری Age of Empires با نام بازی Age of Empires II: Definitive Edition عنوان شد. این بازی امکان تجربه‌ی رزولوشن 4K را در کنار جلوه‌های بصری مناسب آن و همچنین یک بخش داستانی یا کمپین جدید به‌نام The Last Khans به علاقه‌مندان این سری محبوب می‌دهد. بازی قرار است در پاییز سال جاری منتشر شود. بخش‌هایی از صحبت‌های صاحب امتیاز این سری از کمپانی مایکروسافت را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما بر خود لازم می‌بینیم که با اختصاص منابع و نیروی بیشتر برای توسعه و پشتیبانی از مجموعه Age of Empires و همچنین جدا کردن استودیوی توسعه‌دهنده‌ی آن، آینده و پایداری این سری انحصاری پی سی را برای طرفداران پرشمار و وفادار آن تضمین کنیم.

پیش‌تر گفته شده بود که بازی Age of Empires 4 توسط استودیو رلیک که مالکیت آن با کمپانی سگا است، در حال توسعه است و قرار است در آینده توسط ایکس باکس گیم استودیوز منتشر شود. گفته نشده که وضعیت پروژه‌ی ذکر شده تغییری خواهد داشت یا خیر و فعلا اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است. تشکیل استودیوی مجزای سری Age of Empires و همچنین خریداری استودیو دابل فاین توسط مایکروسافت، تعداد استودیوهای مجزای ایکس باکس را به ۱۵ عدد رسانده است که قطعا پایان اشتهای سیری ناپذیر مایکروسافت نیز نخواهد بود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده