// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Enter the Gungeon House of the Gundead برای دستگاه‌های آرکید معرفی شد [E3 2019]

در جریان رویداد E3 2019، یک بازی جدید برای دستگاه‌های آرکید توسط استودیو دیوالور دیجیتال معرفی شد که Enter the Gungeon House of the Gundead نام دارد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد E3 2019 و کنفرانس استودیو Devolver Digital که اخیرا برگزار شد، یک بازی جدید به‌نام Enter the Gungeon House of the Gundead برای دستگاه‌های آرکید معرفی شد. این استودیو با تقلید از سایر کنفرانس‌ها مانند نینتندو که دارای برنامه‌ی مختص به خود به‌نام Nintendo Direct هستند، اقدام به اجرای برنامه‌ی Devolver Direct کرد و در آن به معرفی تعدادی بازی پرداخت که یکی از آن‌ها Enter the Gungeon House of the Gundead بود.

Enter the Gungeon House of the Gundead

این بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ و تنها برای دستگاه‌های آرکید منتشر شود؛ نه برای پی سی و نه برای کنسول‌های مختلف. این بازی شوتر نیز مانند سایر بازی‌های سبک آرکید همچون Time Crisis و House of the Dead دارای دید اول شخص است. بزرگ‌ترین تفاوت این بازی با سایر بازی‌های هم سبک خود، این است که در Time Crisis or House of the Dead شاهد تصاویر تماما دوبعدی هستیم. در این اثر شما باید در طبقات مختلف بازی به جستجو بپردازید و با استفاده از سلاح‌هایی که پیدا می‌کنید، به نبرد با دشمنان بروید. استودیو دیوالور دیجیتال را همه به متفاوت‌ بودن بازی‌ها و بازار خاص آن می‌شناسند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده