نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۸

سال انتشار بازی Carrion با یک تریلر مشخص شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس دیوانه‌وار شرکت دیوالور دیجیتال، تاریخ انتشار بازی Carrion مشخص شد و بازیکنان در سال ۲۰۲۰ می‌توانند این اثر را تجربه کنند.

دقیقا بلافاصله پس از پایان کنفرانس E3 2019 شرکت بتسدا، این دیوالور دیجیتال بود که طبق سال‌های گذشته درست بعد از بتسدا در ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی صبح، کنفرانسی دیوانه‌وار و خشن را برپا کرد!

در جریان کنفرانس دیوالور دیجیتال، که گویا از حالا به‌بعد فرمتی جدید به‌خود گرفته‌اند و با نام «دیوالور دایرکت» به‌استقبال بینندگانشان می‌روند، بازی‌های مختلفی معرفی شدند که یکی از آن‌ها بازی Carrion بود. جدیدترین اثر استودیو Phobia Game Studio که پیش‌تر هم اطلاعاتی از آن منتشر شده بود یک بازی ترسناک، دوبعدی با طراحی‌های پیکسلی و خوش‌آب‌ورنگ است که شما را برخلاف دیگر بازی‌های ترسناک، در نقش یک هیولای خون‌خوار قرار می‌دهد و باید در جریان آن، بلای جان کاراکترهای مختلف بازی شوید. این بازی که در سبک مترویدوانیا ساخته شده، در ابتدا شما را به فرار از شخصیت‌های مختلفش وامی‌دارد، اما در ادامه، با قدرت‌یافتن در آن به یک هیولای واقعی تبدیل خواهید شد!

بازی Carrion در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ راهی پی سی و کنسول‌ها خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده