// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۶

تاریخ عرضه بازی Doom Eternal مشخص شد [E3 2019]

دقایقی قبل در جریان کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در E3 2019، اید سافت‌ور در کنار نمایش ویدیوی داستانی و گیم‌پلی Doom Eternal تاریخ عرضه این بازی شوتر اول شخص را اعلام کرد.

در جریان مراسم E3 2018 بود که بتسدا به صورت رسمی از بازی Doom Eternal رونمایی کرد، اکنون با گذشت یک سال و بعد از نمایش ۲۶ دقیقه‌ای این بازی در جریان رویداد Quake Con، بتسدا در نهایت با پخش ویدیویی از تاریخ عرضه Doom Eternal رونمایی کرد. به این ترتیب ساخته‌ی جدید اید سافتور در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (یکم آذر ۱۳۹۸)‌ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. بازی Doom Eternal ادامه‌ای برای بازی Doom است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد؛ هرچند مانند گذشته تاکید اصلی بازی روی گیم‌پلی سرعتی خواهد بود.

دانلود از آپارات

بتسدا همچنین ویدیوی گیم‌پلی جدیدی از بازی Doom Eternal را پخش کرد که ویژگی‌های متفاوتی از گیم‌پلی بازی از جمله سلاح‌ها، شوتینگ بازی و حالت چندنفره بازی به نام Battlemode را به نمایش می‌گذاشت. حالت بتل بازی Doom Eternal رقابتی یک به دو محسوب می‌شود. در این حالت یک بازیکن در نقش Doom Slayer به مصاف دو بازیکن دیگر در نقش Demon‌ها می‌رود. شما می‌توانید ویدیوهای بازی Doom Eternal را از پایین تماشا و دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده