نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

انتشار تصاویر تبلیغاتی از Godzilla vs Kong، فیلم Dune و Masters of the Universe

اخیرا تصاویر تبلیغاتی از فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla vs Kong، فیلم Dune و فیلم Masters of the Universe در نمایشگاه Licensing Expo منتشر شده است.

در طول این هفته نمایشگاه Licensing Expo قرار است در شهر لاس وگاس در آمریکا برگزار شود که قابل انتظار است کمپانی‌های فیلمسازی نیز حضور پر رنگی را مانند سال‌های گذشته داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی از چند فیلم مورد انتظار منتشر شده است. به تازگی تصاویر تبلیغاتی از چند فیلم فاش شده که در سه تصویر فاش شده، شاهد تصاویر تبلیغاتی از فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) و فیلم Dune (تل ماسه) از کمپانی برادران وارنر و کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز و فیلم Masters of the Universe از کمپانی سونی پیکچرز هستیم. تصویر تبلیغاتی فیلم Dune و فیلم Masters of the Universe حاوی نکته زیادی نیست، اما در تصویر تبلیغاتی فیلم Godzilla vs Kong، شاهد رویارویی گودزیلا با کینگ کونگ هستیم که حداقل در این تصویر، کینگ کونگ ظاهر بسیار بزرگ‌تری نسبت به حضور قبلی خود دارد و به نظر می‌رسد که از نظر اندازه با گودزیلا خیلی تفاوتی حداقل در این تصویر ندارد و این تصویر از شکست یکی از این دو هیولا خبر می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla vs Kong

Dune

Masters of the Universe

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است و در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، هستیم. همچنین ریبوت فیلم Dune قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) اکران شود. دنی ویلنو، کارگردان فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. 

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین مدتی پیش سونی اعلام کرد که فیلم Masters of the Universe برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. نوحا سنتین قرار است نقش شخصیت پرنس آدام ملقب به هی-من را در این فیلم لایو اکشن بازی کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده