// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

Costume Quest و From Dust به بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

دو بازی Costume Quest و From Dust به‌عنوان جدیدترین آثار به لیست محبوب Xbox One Backward Compatibility اضافه شدند.

لیست بازی‌هایی که از قابلیت Xbox One Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است و افراد بسیاری نیز از این لیست محبوب استقبال کرده و می‌کنند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون دو بازی جدید را که پیش‌تر برای کنسول ایکس باکس 360 قابل بازی بودند، به لیست بازی‌های قابل اجرا روی ایکس باکس وان اضافه کرده است:

مطلع باشید که بازی‌های From Dust و Costume Quest به‌عنوان جدیدترین ورودی‌ها، به لیست محبوب Xbox One Backward Compatibility اضافه شدند.

مورد اول بازی From Dust است که توسط یک تیم کوچک در استودیو مونت پلیه یوبیسافت ساخته و توسط اریک چاهی نیز طراحی شده است. این بازی که به‌نوعی ادامه‌ی معنوی بازی Populous محسوب می‌شود، شما را در نقش یک شخص خداگونه قرار می‌دهد که توانایی ساخت و تغییر محیط را دارد و باید یک قبیله را از نابودی و انقراض کامل نجات دهد. این بازی که در سال ۲۰۱۱ برای پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد، جزو بازی‌های رویداد تابستان آرکید مربوط به ایکس باکس در سال ۲۰۱۱ نیز بود.

from dust

مورد بعدی یعنی بازی Costume Quest نیز به عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی، توسط استودیو دابل فاین پروداکشنز توسعه داده شده است. داستان این بازی که در روز هالووین جریان دارد، شما را در نقش یکی از برادران دوقلویی به‌نام‌های رینولد و رِن قرار می‌دهد که باید بسته به نظر خود، در محله‌‌ای که آن‌ها در آن زندگی می‌کنند، شروع به رفتار خوب یا بد با دیگران کنید. این بازی مکانیزم‌های دو سبک ماجراجویی و نقش آفرینی مبارزه‌ای از نوع نوبتی را با یکدیگر ترکیب کرده است. بازی Costume Quest پیش‌تر و در سال ۲۰۱۰ برای پی سی، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده است.

Costume Quest

سرویس Backward Compatibility کنسول Xbox One که در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار کار خود را آغاز کرد، تاکنون توانسته بیش از ۵۵۰ بازی را در خود جای دهد و از کنسول نسل پیشین، آماده‌ی اجرا روی ایکس باکس وان کند. برخی از این بازی‌ها مانند Fable 2 و Splinter Cell Blacklist حتی امکان پشتیبانی از قابلیت‌های کنسول ایکس باکس وان ایکس را نیز دارا هستند. به عنوان جدیدترین بازی‌های این سرویس محبوب، همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان میزبان دو بازی از مجموعه‌های Ninja Gaiden و Trials شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده