نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

اولین ویدیو رسمی فیلم Aladdin منتشر شد؛ انتشار پوستر جدید از فیلم

به تازگی والت دیزنی اولین ویدیو رسمی از فیلم Aladdin را منتشر کرده است. علاوه بر این، پوستر جدیدی از این فیلم لایو اکشن نیز منتشر شده است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم Aladdin (علاالدین) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مدتی پیش نیز پیش فروش بلیت‌های این فیلم آغاز شده و حال کمپانی والت دیزنی به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای شروع خوب این فیلم لایو اکشن موزیکال در گیشه است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی فیلم علاالدین منتشر شده است. در این ویدیو شاهد حضور علاالدین با بازی منا مسعود و جنی در ظاهر انسانی با بازی ویل اسمیت، هستیم که در طول این گفتگو، علاالدین از اولین آرزوی خود که تبدیل شدن به یک شاهزاده و ازدواج با پرنسس یاسمن است، صحبت می‌کند و جنی نیز سوالاتی در مورد نوع شاهزاده‌ای که او می‌خواهد باشد، از او می‌پرسد. این فیلم اقتباسی از انیمیشن Aladdin، محصول سال ۱۹۹۲ است که از آهنگ‌های محبوب آن در این فیلم استفاده شده و آهنگ‌های جدیدی نیز برای فیلم Aladdin نوشته و ضبط شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این ویدیو، دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Aladdin برای تبلیغ آن در سینماهای RealD 3D منتشر کرده است که در این پوستر شخصیت‌هایی مثل علاالدین، پرنسس یاسمن و جنی حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Aladdin

فیلم علاالدین برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده