نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

خرید و فروش اوپل کورسا در سایت دیوار

در این رپورتاژ آگهی از دلایل محبوبیت اپل کورسا در میان عده‌ای از مردم گفته‌ایم و نگاهی به خرید و فروش این خودرو در سایت دیوار انداخته‌ایم.

فقط کافی است که به شکل‎های مختلف به بازار خرید و فروش اوپل کورسا دسترسی داشته باشید تا ببینید که میزان استقبال مردم از این خودرو به چه صورت است. این وضعیت نشان می‌دهد که تمایل قشر خاصی از مردم به این خودروها نسبتاً زیاد است و آن را یک خودروی مناسب نسبت به هاچ بک‌های موجود در بازار می‌دانند. البته فراموش نکنید که قیمت اوپل کورسا در بازار ایران بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان است.

اگر شما هم از کسانی هستید که در مورد خرید اپل کورسا مردد هستید، به شما خواهیم گفت که چرا برخی از مردم به داشتن چنین خودرویی علاقه‌مند هستند. کیفیت ساخت فوق‎العاده، کم هزینه بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن خودرو، هزینه سرویس پایین و هندلینگ مناسب از نکات جالب و دوست داشتنی خودروی کورسا محسوب می‌شود.

اوپل کورسا کیفیت ساخت فوق‏العاده‎ای دارد

یک ویژگی بارز و دوست داشتنی و اوپل کورسا، کیفیت ساخت فوق‎العاده آن است. این کیفیت ساخت هم در به کار بردن قطعات به‌صورت هماهنگ درکنار یکدیگر و هم در استفاده از موتور با کیفیت خلاصه می‌شود. از لحاظ ظاهری چه از فاصله دور و چه از فاصله نزدیک، به‌راحتی تناسب بین قطعات را می‌توانید ببینید و هیچگونه ناهماهنگی در طراحی آن دیده نمی‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که طراحان به جزئیات خودرو توجهی زیادی داشته‌اند. پیشرانه استفاده شده در اوپل کورسا حجمی معادل ۱۳۶۴ سی‎سی دارد و دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه هماهنگی جالبی با جعبه‌دنده خودرو دارد و شما به‌عنوان راننده می‌توانید مطمئن باشید که خودرو در هیچ شرایطی دچار عدم کشش نمی‌شود.

اوپل کارسا

کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه

اگر به مشخصات فنی و موتوری خودرو توجه کنید، مصرف سوخت ترکیبی اوپل کورسا در حدود ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حجم مخزن سوخت خودرو هم ۴۵ لیتر است و شما در یک مسافت طولانی یعنی در حدود ۷۰۰ کیلومتر نیاز به سوختگیری دارید. حداکثر سرعت خودرو ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت است و امکان استفاده از خودرو در مسیرهای ناهموار و مسیرهای آفرود وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که هم مصرف سوخت خودرو پایین است، هم زمان بیشتری از لاستیک خودرو استفاده می‌کنید و هم در زمان بیشترین نیاز به تعویض روغن دارید. بنابراین طبیعی است که ما کورسا را به‌عنوان یک خودروی کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه معرفی کنید.

هزینه سرویس پایین و امکان سرویس در همه جا

فرض کنید که شما یک خودروی ایرانی مانند پراید دارید که کیفیت ساخت فوق‌العاده ای دارد، نیاز به سرویس آن کم است و در همه جای ایران امکان سرویس خودرو وجود دارد. کسانی که تجربه خرید اوپل کورسا را دارند به خوبی می‌دانند که برای سرویس خودرو به هر تعمیرکار مجاز و سرویس کاری می‌توانند بروند. در این خودرو سرویس‌های پیشرفته و هوشمند مانند بی‌ام‌و پورشه وجود ندارد و موتور آن چندان پیچیده نیست. حتی طراحی بخش‎های بیرونی خودرو هم قدیمی هستند و از یک الگوی کلاسیک در طراحی آن استفاده شده است. بنابراین اگر تفاوت قیمت ریال به دلار نبود، ممکن بود این خودرو از خودروهای ایرانی هم ارزان‌تر شود. این یکی از مهم‌ترین دلایل پایین بودن قیمت اپل کورسا نسبت به سایر خودروهای خارجی است.

اوپل کارسا

هندلینگ خوب و دلنشین بودن فضای خودرو

زمانی‌که وارد خودرو می‌شوید، یک غربیلک فرمان تلسکوپی در اختیار دارید که امکان کنترل راحت‌تر خودرو را به شما می‌دهد. برای ایمنی خودرو هم از دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو استفاده شده است و سیستم ترمز آن از نوع ضد قفل و ترمزهای دیسکی تهویه شونده است. درضمن ترمزهای خودرو مجهز به سیستم کنترل پایداری ESP هستند. این یعنی شما حتی اگر نهایت سرعت ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت را پر کنید، باز هم مطمئن هستید که در مسافت کوتاهی خودرو را ثابت نگه می‌دارید و ایمنی سرنشینان حفظ می‌شود.

شاید در انتهای مطلب بدن باشد که به برخی از ایرادات اوپل کورسا مانند کوچک بودن کابین خودرو، طراحی قدیمی بدنه خودرو، کم بودن امکانات نسبت به سایر خودروهای خارجی و همچنین بالا بودن قیمت خودرو برای یک هاچ بک اشاره کنیم. پس اگر به فکر حضور در بازار خرید و فروش اپل کورسا هستید حتماً به همه این موارد درکنار یکدیگر توجه داشته باشید و نکات مثبت و منفی خودروهای رقیب را هم در نظر بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده