نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

مدیریت ایرلاین با آسمانی پر از جایزه و شگفتی!

بشر قرن‌ها است که با القاب مختلف زندگی می‌کند، شناخته و طبقه بندی می‌شود. از روزگاران قدیم تا عصر دیجیتال، گویی القاب جای انسان‌ها زندگی کرده‌اند.

شاید خیلی از انسان‌‌های روی کره زمین پس از مرگ فراموش شده باشند اما لقب یا شغل آن‌ها همچنان پابرجاست؛ از پادشاه و وزیر و وکیل قدیم تا معلم، مهندس، دکتر و مدیر این روزها. اگرچه اینها تنها یک طبقه‌بندی و عنوان برای شناخت بهتر انسان‌ها هستند اما خود نوعی زندگی خاص و ویژه برای فردی که در راه کسب این القاب گام برمی‌دارد، می‌سازند. ما از کسی که وزیر می‌نامیم انتظاراتی کاملا سوا داریم تا کسی که دکتر صدایش می‌زنیم. طبیعی است که براساس تنوع طلبی ذات بشر دوست داشته باشیم جایگاه‌ها و القاب مختلف را تجربه کنیم، طعم نوع زندگی این افراد را بچشیم و دنیا را از جایگاه آن‌ها ببینیم. هرچند زندگی آنقدر زمان در اختیار ما قرار نمی‌دهد که مزه بیش از حداکثر دو یا سه لقب مختلف را بچشیم، اما می‌توانیم این القاب را در دنیای مجازی ولی به شکلی واقعی تجربه کنیم. اینجا است که پای بازی‌های استراتژیک یا مدیریتی به میدان می‌آید.

ایرلاین استوری یک بازی برای پلتفرم اندروید و با سبک استراتژیک یا مدیریتی است. ایرلاین استوری تمرینی برای ایفای مهارت‌های نقش رهبری در یک سازمان هواپیمایی است. تیم حرفه‌ای استودیو اسکای رایدرز در این بازی برای شما محیطی فراهم کرده‌ است که می‌توانید با کمک گرفتن از شخصیت‌های بازی و پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف و مدیریت منابع، مشتریان آژانس هواپیمایی خود را راضی نگه‌دارید و از سوی دیگر ایرلاین و خط هواپیمایی خود را گسترش دهید. پس در آسمان ایرلاین استوری بازی کنید و داستان پرواز خود را بسازید. برای آشنایی با شخصیت‌ها و محیط ایرلاین استوری به اینستاگرام و تلگرام ایرلاین استوری سر بزنید.

ایرلاین استوری اگرچه نخستین بازی استودیو اسکای رایدرز است اما تیم جوان و با تجربه بازی‌سازی اسکای رایدرز با تولید بازی‌های پرمخاطب داخلی و خارجی بیگانه نیست. استودیو اسکای رایدرز قصد دارد پس از انتشار بازی اول خود، و در ادامه مسیری حرفه‌ای که در پیش گرفته، بازی‌های بیشتر، ایده‌هایی ناب‌ و اپلیکیشن‌های متفاوتی را برای مخاطبان داخلی و خارجی ارائه دهد. ایرلاین استوری به‌عنوان اولین محصول استودیو اسکای رایدرز به سراغ سوژه‌ای جالب در زمینه مدیریت ایرلاین‌ها، خطوط هواپیمایی و مدیریت آژانس رفته است. ایرلاین استوری که اولین بازی ایرانی مدیریت ایرلاین است با دید به بازارهای جهانی ساخته شده و در زمینه گرافیک و گیم پلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازی SKY RIDERS

داستانی که ایرلاین استوری روایت می‌کند به شما نقش و لقب یک مدیر ایرلاین خواهد داد. استودیو اسکای رایدرز در بازی ایرلاین استوری برای شما محیطی فراهم کرده‌ که می‌توانید با راه اندازی آژانس هواپیمایی و خط هواپیمایی خود و پشت سرگذاشتن چالش‌هایی جذاب و عبور از مراحل مختلف، بازار هواپیمایی جهانی خود را بسازید. محیط بازی ایرلاین استوری درواقع دفتر شما است تا در رقابت با سایر مدیران، با بهره‌گیری از نبوغ مدیریتی و تجاری خودتان، ارائه بهترین خدمات گردشگری و پشت سر گذاشتن مراحل بازی مشتریان بیشتری جذب کرده و با کسب رضایت آن‌ها سطح آژانس و ایرلاین خود را بالا ببرید. تهیه بلیت با بهترین قیمت برای مسافران، تعیین مناسب‌ترین مقاصد و خرید مدرن‌ترین هواپیماها تنها بخش کوچکی از چالش پیش روی شما، برای ساختن داستان ایرلاینتان است. در دنیای اسکای رایدرز می‌توانید تجارتی پرسود با سکه‌های اسکای رایدرز به هم بزنید، جایزه‌های گوناگون برنده شوید و دنیای حرفه‌ خودتان را بسازید. پس اگر فکر می‌کنید می‌توانید مدیری موفق در صنعت هواپیمایی باشید، آسمان ایرلاین استوری در اختیار شماست تا ماجرای پروازتان را تعریف کنید.

استودیو اسکای رایدرز اما در راه ساخت نخستین بازی مدیریت ایرلاین تنها به ایده‌های خودش اکتفا نکرده بلکه قصد دارد از ایده‌ها و نظرات شما مخاطبان و گیمرهای عزیز بهره ببرد. به همین جهت استودیو اسکای رایدرز قصد دارد در روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با برگزاری یک رویداد ویژه نسخه آزمایشی بازی ایرلاین استوری را در دسترس علاقمندان قرار دهد، تا شما محیط بازی را تجربه کنید، با حال و هوای آن آشنا شوید و نظرات خود را با تیم بازی‌سازی در میان بگذارید. استودیو اسکای رایدرز برای نشان دادن اینکه نظرات شما تا چه حد برای آن‌ها حائز اهمیت است، جوایزی نیز به‌ قید قرعه برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته‌ است. برای شرکت در این رویداد کانال اینستاگرام و تلگرام آن‌ها را دنبال کنید و به سایت ایرلاین استوری سر بزنید. همه ما با شرکت در این رویداد برنده‌ایم؛ چراکه استودیو اسکای رایدرز از نظرات و انتقادات شما آگاه خواهد شد، همه شرکت‌کنندگان یک کد تخفیف دریافت خواهند کرد، به نظرات، نقدها و ایده‌های برتر جایزه‌ تعلق می‌گیرد و شرکت‌کنندگان خوش‌شانس به قید قرعه برنده یک جایزه ویژه خواهند شد.

تماشا در آپارات

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده