نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

با پرفروش‌ترین خودروهای دست‌دوم بی ام و در دیوار آشنا شوید

در این رپورتاژ آگهی نگاهی به قیمت مدل‌های مختلف بی ام و انداخته‌ایم که جزو پرفروش‌ترین خودروهای دست دوم این برند محسوب می‌شوند.

سال گذشته بازار خودرو در ایران دچار تغییرات زیادی شد و شیب افزایش قیمت‌ها به حداکثر خود رسید. در این مدت قیمت بسیاری از خودروهای لوکس به ۲ تا ۳ برابر افزایش پیدا کرد و بسیاری از خودروهای لوکس در ایران قیمت‌های میلیاردی را در بازار تجربه کردند. محصولات برند معتبر بی‌ام‌و نیز وضعیت مشابهی را پشت سر گذاشتند. این افزایش شدید قیمت‌ها باعث شد که بسیاری از افراد ترجیح دهند به‌جای خرید مدل‌های صفر که قیمت‌ها نجومی دارند، به گزینه خرید بی‌ام‌و دست‌دوم فکر کنند.

در بازار بی‌ ام و های دست‌دوم گزینه‌های جذاب زیادی حضور دارند؛ محصولاتی که حتی با اینکه برچسب دست‌دوم روی آن‌ها خورده است، اما همچنان لوکس هستند و جزو بهترین خودروهای ایران به حساب می‌آیند. به این ترتیب افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. ما با بررسی بازار خرید و فروش بی ام و دست‌دوم در سایت دیوار تصمیم گرفته‌ایم پرفروش‌ترین بی‌ام‌و های دست‌دوم بازار را به شما معرفی کنیم.

خودروهای بی ام و

بی‌ام‌و سری 5 سدان

بی‌ام‌و سری 5 نسل پیشین زمانی‌که به بازار عرضه شد، به‌دلیل وجود شرایط خاص در ایران، توانست یکه‌تازی کند. در غیاب حدوداً دوساله مرسدس بنزهای کلاس e نسل جدید، فروش بی‌ام‌و سری 5 توانست آمار بسیار خوبی را در ایران ثبت کند. درواقع می‌توان گفت که سری 5 های نسل قبلی رکوددار فروش در بین خودروهای لوکس در ایران هستند. حالا با ورود نسل جدید این سری، خودروهای نسل قبلی در بازار دست‌دوم‌های بی‌ام‌و هم بی‌رقیب هستند. اگر بخواهیم یک مدل از بی‌ام‌و های دست‌دوم را به‌عنوان پرفروش‌ترین انتخاب کنیم، بدون شک باید بی‌ام‌و 528 را انتخاب کنیم. آگهی‌های فروش بی‌ام‌و 528 در سایت دیوار به‌تنهایی از تمام بی‌ام‌و های سری 5 و 3 ایران بیشتر است. قیمت بی‌ام‌و 528 در حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان است و این خودرو یک انتخاب فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند یکی از لوکس‌ترین بی‌ام‌و های ایران را خریداری کنند.

خودروهای بی ام و

بی‌ام‌و سری 7

علاقه ایرانیان به خودرو لوکس باعث شده است که لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین سری بی‌ام‌و در ایران در بین پرفروش‌ترین بی‌ام‌و های دست‌دوم قرار بگیرد. نسل جدید بی‌ام‌و سری 7 با بالاترین سطح امکانات به بازار عرضه‌شده است. بی‌ام‌و 730 پرفروش‌ترین مدل دسته دوم بی‌ام‌و در سال قبل بوده است؛ خودرویی که در نسخه مستر به امکاناتی مجهز شده است که در کشتی‌های مجلل و لوکس دیده می‌شود. درواقع باید گفت که این سری تنها به یک استخر و جکوزی برای تبدیل‌شدن به یک پنت هاوس لوکس احتیاج دارد.

فهرست تکنولوژی‌ها و امکاناتی که با خرید بی ام و 730 در اختیار شما قرار می‌گیرد آن‌قدر طولانی است که باید یک مقاله مجزا برای این خودرو اختصاص دهیم. قیمت بی‌ام‌و 730 بر طبق آگهی‌های فروش بی‌ام‌و 730 در سایت دیوار بیش از ۲ میلیارد تومان است. بااین‌حال ثروتمندان زیادی برای خرید این خودرو دست‌دوم صف‌کشیده‌اند.

خودروهای بی ام و

بی‌ام‌و x4

بعد از سدان های لوکس بی‌ام‌و نوبت به شاسی‌بلندهای لوکس این شرکت می‌رسد تا عنوان پرفروش را به دست آورند. بی‌ام‌و x4 در زمان عرضه اولیه، خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس ایران شد. ظاهر خاص و عضلانی این خودرو سبب شده است که ثروتمندان ایرانی برای خرید بی‌ام‌و X4 دست‌دوم نیز عطش زیاد داشته باشند. آگهی‌های فروش بی‌ام‌و x4 در سایت دیوار به وفور یافت می‌شوند و این خودرو با قیمت حدود ۱ میلیارد ۳۰۰ تا ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروهای بی ام و

بی‌ام‌و x3

اکثر افراد ثروتمندی که ظاهر بی ام و x4 و طراحی آن را چندان نمی‌پسندند به سراغ بی‌ام‌و x3 می‌روند؛ شاسی‌بلند محبوبی که شاید بتوان آن را معروف‌ترین شاسی‌بلند بی‌ام‌و در ایران نامید؛ شهرتی که از لوکس بودن این خودرو سرچشمه گرفته است. بی‌ام‌و x3 در بازارهای جهانی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد و جزو پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و در سراسر جهان است. نسل جدید این خودرو در مدل ۲۰۱۷ به‌صورت دست‌دوم در ایران موجود است.

البته نسل‌های قبلی این خودرو با سطح امکانات پایین‌تر و همچنین قیمت بسیار کمتر نیز گزینه‌های خوبی هستند؛ تا جایی که شما با ۳۰۰ میلیون تومان نیز می‌توانید صاحب یک بی‌ام‌و x3 شوید؛ موضوعی که سبب شده است بی‌ام‌و x3 به یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و در ایران بدل شود. هرچند قیمت بی ام و x3 دست‌دوم سال ۲۰۱۷ به بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده