نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نمایش خلق شخصیت فرکی در تبلیغ تلویزیونی جدید انیمیشن Toy Story 4

پیکسار و والت دیزنی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی نمایش خلق شخصیت فرکی است.

به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) منتشر شده بود که تمرکز این ویدیو روی شخصیت Duke Caboom (دوک کابوم) با صداپیشگی کیانو ریوز، بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیون دیگری از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت جدید دیگر این قسمت است.

 شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده‌اند که در این ویدیو شاهد حضور بانی در کلاس خود هستیم که درحالی‌که تنها است، شروع به خلق شخصیت فرکی (Forky) با استفاده از یک چنگال پلاستیکی یکبار مصرف، کاموا و چوب بستنی می‌کند و درواقع او که به نظر تنها می‌رسد، یک دوست جدید برای خود ساخته است. تونی هیل صداپیشگی شخصیت فرکی را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه جدید را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این، شش پوستر جدید از شخصیت‌های انیمیشن Toy Story 4 نیز منتشر شده که علاوه‌بر حضور شخصیت‌های مثل وودی، باز لایتیر و بو پیپ حضور دارند، شاهد حضور شخصیت‌های جدید این قسمت مثل فرکی، دوک کابوم، افسر گیگل مک‌دیمپلس (Officer Giggle McDimples)، بانی و داکی، هستیم. شما در ادامه می‌توانید پوستر‌های جدید را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Toy Story 4

پوستر انیمیشن Toy Story 4

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date بوده است.

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده