// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Super Mario Maker 2 احتمالا از ویژگی مجسمه‌های آمیبو پشتیبانی نخواهد کرد

به‌نظر می‌رسد بازی Super Mario Maker 2 از ویژگی آمیبو پشتیبانی نخواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید کمپانی نینتندو چند ماه قبل در جریان رویداد نینتندو دایرکت بازی مورد انتظار Super Mario Maker 2 را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد که از آن زمان تاکنون اطلاعاتی بیشتری از آن منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، احتمال می‌رود که این بازی از ویژگی آمیبو نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند.

کاربری به‌نام re-memoryman3 در فروم پرسش‌وپاسخ وب‌سایت گیم‌اسپات پستی منتشر کرده و در آن پوسترهای بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ را که شامل Yoshi's Crafted World ،Super Smash Bros Ultimate و Captian Toad: Treasure Tracker با پوستر بازی Super Mario Maker 2 می‌شود، مقایسه کرده است. ظاهرا روی تمامی پوسترهای بازی‌های مذکور لوگوی Amiibo قرار دارد، درحالی‌که روی پوستر بازی Super Mario Maker 2 هیچ نشان آمیبویی دیده نمی‌شود. در ادامه می‌توانید مقایسه بین پوستر بازی Super Mario Maker 2 و بازی Super Smash Bros Ultimate را مشاهده کنید:

پوستر بازی Super Smash Bros Ultimate:

لوگوی Super Smash Bros Ultimate

پوستر بازی Super Mario Maker 2:

لوگوی Super Mario Maker 2

در نسخه اول Super Mario Maker شما می‌توانستید از آمیبوهای مشخصی همانند شخصیت لینک از مجموعه The Legend of Zelda یا از آمیبوی Marth از مجموعه Fire Emblem استفاده کرده تا شخصیت ماریو را در حالت Sprite به شخصیت‌های مشخصی تبدیل کنید. ماریو در بازی می‌تواند با برداشتن یک قارچ اسرارآمیز وارد این حالت شود. همچنین در این بازی اگر از آمیبوی ۳۰امین سالگرد ماریو استفاده شود، یک قارچ پاورآپ بزرگ ظاهر می‌گردد که ماریو با خوردن آن به اندازه‌ای غول‌آسا می‌رسد.

هنوز صحت و سقم اطلاعات به‌دست آمده مشخص نیست و باید منتظر ماند تا نینتندو به‌صورت رسمی اطلاعات بیشتری از بازی منتشر کند. بازی قرار است اواخر ماه ژوئن (احتمالا اوایل تیرماه) منتشر شود و با نزدیک شدن رویداد E3 باید منتظر اخبار جدیدی از این بازی باشیم. همان‌طور که ذکر شد بازی Super Mario Maker 2 ابتدا در بهمن ماه سال ۹۷ معرفی شده بود و اخیرا یکی از کاربران ردیت هم با آنالیز و موشکافی ویدیو معرفی بازی، نکات بسیاری را از آن استخراج و منتشر کرده است. همچنین از آن‌جا که در صفحه رسمی بازی، زیر ویژگی Player، علامت «TBD» نوشته شده است، پیش‌بینی می‌شود که بازی از قابلیت چندنفره هم بهره ببرد. با این حال تا زمانی که نینتندو اطلاعات رسمی جدیدی از بازی منتشر نکند، همه این موارد در حد حدس و گمان باقی می‌ماند. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده