نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مایکروسافت تعدادی کنسول ایکس باکس وان با طرح Godzilla اهدا می‌کند

چهار مدل مختلف از ایکس باکس وان ایکس با طرح گودزیلا و سایر هیولاهای فیلم به قید قرعه به مردم اهدا خواهد شد.

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) باقی مانده است و در همین راستا، مایکروسافت تصمیم دارد به علاقمندان فیلم و همین‌طور دوست‌داران ایکس باکس وان، مدل‌های ویژه‌ای از کنسول قدرتمند خود را به قید قرعه هدیه دهد.

این حرکت تبلیغاتی با همکاری مایکروسافت و کمپانی برادران وارنر صورت می‌گیرد و شرکت در آن هم از طریق توییتر امکان‌پذیر است؛ به این شکل که باید وارد اکانت خود در توییتر شوید و اکانت مایکروسافت را دنبال کنید و پس از آن هم این توییت را ریتوییت کنید؛ توییتی که با هشتگ GodzillaXboxSweepstakes جلب توجه می‌کند. بعد از آن در لیست قرعه‌کشی قرار می‌گیرید و در انتها مایکروسافت به صورت تصادفی چهار نفر را انتخاب می‌کند و کنسول ایکس باکس وان ایکس مورد نظر را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

چهار کنسول مختلف برای این کار در نظر گرفته شده‌اند که هرکدام طراحی یکی از هیولاهای معروف فیلم گودزیلا را دارند. از خود گودزیلا که می‌توان پوست ضخیم او و تیغه‌های پشتی‌اش را روی کنسول دید، تا کینگ گیدورا که با شکل و شمایل خاص و سه سر خود به چشم می‌خورد و رودان با شاخ‌های بزرگش و البته ماترا که در قالب یک نمونه کوچک‌شده از این هیولا بالای کنسول قرار گرفته است.

شرکت در این قرعه‌کشی تا روز ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) امکان‌پذیر است و پس از آن برندگان مشخص می‌شوند و کنسول‌های خود را دریافت می‌کنند؛ کنسول‌هایی که ارزش هرکدام از آن‌ها ۵۹۹ دلار تخمین زده شده است.

فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها محصول لجندری پیکچرز و به کارگردانی مایکل دووگرتی، در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و می‌توانید تریلر جذاب آن را در اینجا تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده