نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

احتمال انتشار اطلاعات جدید از بازی Ghost of Tsushima در روزهای آتی

Ghost of Tsushima در وب‌سایت رده‌بندی سنی انگلستان (PEGI) رده‌ی مثبت ۱۶ سال را دریافت کرد و همین موضوع، احتمال عرضه‌ی بازی در سال جاری میلادی و تریلری جدید از آن پس از E3 2019 را قوت بخشید.

حدودا دو هفته‌ی دیگر، سالگرد انتشار آن تریلر جذاب و خیره‌کننده از گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima است که درجریان E3 سال گذشته پخش شد و همه‌ی ما را به‌تحسین وادار کرد. می‌توان گفت که آن تریلر جذاب تقریبا آخرین مورد رسمی از بازی بود که طی این یک سال از آن دریافت کردیم و استودیو ساکرپانچ که مدت‌ها است خود را درگیر ساخت این اثر مورد انتظار می‌بیند، این یک سال را در سکوت خبری کامل گذراند و طی این مدت، با غیبت در رویدادهایی مثل Tokyo Game Show و The Game Awards که انتظار نمایش بازی در آن‌ها می‌رفت، علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان بازی را منتظر گذاشته و چشمان‌شان را به‌شایعات مختلف خیره کرده است. امشب هم با یکی دیگر از این شایعات همراه‌تان هستیم و در جریان آخرین اخبار بازی، با ثبت شدن نام و رده‌ی سنی بازی Ghost of Tsushima در وب‌سایت رده‌بندی سنی کشور انگلستان موسوم به PEGI، باری دیگر نگاه‌ها به این اثر انحصاری پلی استیشن 4 خیره شده است.

Ghost of Tsushima

ثبت شدن نام و رده‌ی سنی بازی Ghost of Tsushima در وب‌سایت رده‌بندی سنی کشور انگلستان، می‌تواند بدین معنی باشد که تا عرضه شدن بازی کمتر از یک سال زمان باقی‌ مانده است و شاید در بحبوبه‌ی E3، شاهد انتشار تریلر و اطلاعاتی کاملا جدید از اثر مذکور باشیم

با توجه به‌مواردی که پیش‌تر هم اتفاق افتاده، رده‌بندی سنی شدن یک بازی در بلاگ‌هایی مثل PEGI انگلستان یا ESRB امریکا می‌تواند با عرضه‌ی آن در مدت حدود یک سال پس از ثبت شدن نام و رده‌ی سنی‌اش در بلاگ مذکور، هم‌معنی باشد و حالا هم که بازی Ghost of Tsushima رده‌ی سنی‌اش در بلاگ PEGI مشخص شده (بالای ۱۶ سال) به‌نظر می‌رسد که از امروز، حدود یک سال تا انتشار بازی فاصله داشته باشیم؛ تصویر منتشر شده که بالاتر می‌توانیم آن را تماشا کنیم، محافل طرفداران اثر مذکور را به‌جنب و جوش واداشته و شایعاتی همچون عرضه‌ی بازی در سال جاری میلادی و حتی انتشار تریلر و اطلاعاتی جدید از آن بعد از پایان رویداد E3 2019 را بر سر زبان‌ها انداخته است. حالا هم که هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز با انتشار تریلری شگفت‌انگیز، شایعات مربوط به انتشار اطلاعات جدید از بازی Death Stranding را به‌واقعیت بدل کردند و درضمن، حالا هم که می‌دانیم سونی قرار نیست در E3 2019 شرکت کند و چندی پیش شایعاتی مبنی بر انتشار اطلاعات و تریلری جدید از بازی The Last of Us Part 2 فضای مجازی را پر کرد، این روزها حسابی باید چشم‌ها و گوش‌های‌مان را تیز کنیم؛ چرا که هر چیزی از سونی و نحوه‌ی بازاریابی اسرارآمیزش در روزهای منتهی به E3 2019 پیرامون سه اثر انحصاری بزرگش، برمی‌آید.

همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، Ghost of Tsushima در بلاگ رده‌بندی سنی کشور انگلستان رده‌ی سنی مثبت ۱۶ سال را دریافت کرده است. این بازی که در کشور آمریکا رده‌ی سنی T را که برای افراد ۱۳ سال و بالاتر مناسب است دریافت کرده، احتمالا صحنه‌های خشونت‌بار، استفاده از دخانیات و گویش خشن را به‌کاربرانش ارائه کند و با توجه به نمایش‌ اخیر بازی که مملو از خون، صحنه‌های خشن و قطع عضو و ضربات تمام‌کننده‌ی خونین بود، شاید این رده‌بندی کمی عجیب به‌نظر برسد. فعلا باید صبر کنیم و منتظر واکنش سونی و ساکرپانچ باشیم.

بازی Ghost of Tsushima روایتگر ماجرای حمله‌ی کشور مغولستان به ژاپن است؛ حمله‌ای که طی آن، جزیره‌ی سوشیما (Tsushima) که میان دو کشور ژاپن و کره قرار دارد، به آتش کشیده می‌شود و جین، شخصیت اصلی بازی که یک سامورایی است، برای بازپس‌گیری جزیره و شرف از دست رفته‌اش، یک سفر حماسی را آغاز می‌کند.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخی نامشخص، به صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع SegmentNext
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده