// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تبلیغات دیواری بازی DOOM Eternal در آستانه شروع E3 2019

با نزدیک‌تر شدن به رویداد محبوب E3 2019، تبلیغات دیواری بازی‌ها نیز در شهر لس آنجلس آمریکا شروع شده و بازی DOOM Eternal هم از این قاعده مستثنی نیست.

کسانی که در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می‌کنند، حتما هرساله با نزدیک شدن به رویداد E3 شاهد نصب تابلوها و نقاشی‌های تبلیغاتی بازی‌هایی که قرار است در این رویداد حضور داشته باشند، بوده‌اند. یکی از مکان‌هایی که این نقاشی‌ها روی آن نقش می‌بندند، هتل Figueroa در این شهر است. سال گذشته و پیش از آغاز رویداد E3 2018، تصویر بازی Fallout 76 روی دیوار این هتل نقاشی شده بود و سال قبل از آن نیز بازی Star Wars Battlefront 2 بود که خودنمایی می‌کرد.

حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا کار نقاشی امسال دیوار این هتل نیز آغاز شده که تصویر بازی DOOM Eternal را نشان می‌دهد که قرار است در رویداد E3 2019 نمایش داده شود. این بازی شوتر شلوغ و پر از شیاطین که هنوز تاریخ انتشاری نیز برای آن توسط کمپانی بتسدا اعلام نشده، قرار است در نمایشگاه امسال و در پنل کمپانی Bethesda نمایش داشته باشد؛ همان‌طور که از چند ماه پیش توسط این کمپانی وعده داده شده بود. از این‌رو و باتوجه به پرطرفدار بودن این بازی، جای تعجب ندارد که امسال تصویر این بازی روی دیوار هتل معروف شهر لس آنجلس نقش بسته است. تصویر این اثر را روی دیوار هتل در زیر مشاهده می‌کنید:

DOOM Eternal

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، نقاشی بازی DOOM Eternal هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و به‌زودی قرار است تکمیل شود و طرفداران این بازی را به وجد آورد. این بازی در سراسر دنیا دارای طرفداران بسیاری است که پس از انتشار نسخه‌ی پیشین، مدت‌ها است که منتظر انتشار این نسخه از بازی هستند. بسیاری بر این باور هستند که نقاشی شدن تصویر و لوگوی بازی DOOM Eternal روی دیواره‌ی این هتل، به این معنی است که قرار است بازی در سال جاری میلادی منتشر شود.

اگرچه هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار بازی توسط بتسدا و استودیو اید سافتور، سازنده‌ی این بازی نیست، اما احتمال این‌که بتوان تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ مجددا وارد جهنم این مجموعه شد وجود دارد. بازی DOOM Eternal قرار است در نهایت برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، پیش‌تر در زومجی جدیدترین تصویر مفهومی بازی DOOM Eternal را با محوریت دروازه‌ی جهنم مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده