نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اسکوئر انیکس ناشر بازی Dying Light 2 در آمریکا خواهد بود

طبق اعلام اسکوئر انیکس، بازی Dying Light 2 استودیو تک‌لند قرار است توسط آن‌ها در آمریکا منتشر شود. 

اسکوئر انیکس در دومین سالی که قرار است کنفرانس اختصاصی خودش را در E3 2019 برگزار کند، در پی آماده کردن محتویات جذابی برای این نمایش است و رفته رفته لیست بازی‌هایش را تکمیل‌تر می‌کند. پس از اینکه چند روز پیش مطلع شدیم که بازی اونجرز مارول قرار است در کنفرانس این شرکت نمایش داده شود، امروز هم مشخص شد که اسکوئر انیکس وظیفه انتشار بازی Dying Light 2 در آمریکا را برعهده گرفته و قرار است در کنفرانس خود هم نمایش و اطلاعات بیش‌تری از این بازی ارائه بدهد. 

بازی Dying Light 2 توسط استودیو تک‌لند ساخته می‌شود و ناشر نسخه اول آن شرکت برادران وارنر بود که این بار اسکوئر انیکس وظیفه انتشار بازی را برعهده گرفته است. اد لین، مدیر بازاریابی استودیو تک‌لند در این مورد گفت:

ما واقعا از همکاری با اسکوئر انیکس هیجان‌زده هستیم. این همکاری باعث فرصتی عالی برای هر دو شرکت است تا تجربه Dying Light 2 را به آمریکا بیاورند. مشارکت ما قرار است از E3 امسال آغاز شود و در قالب این کمپین بازی محبوب دایینگ لایت و دنیای زامبی‌زده بی‌رحم و گسترده آن را نمایش خواهیم داد. 

به هر حال نسخه اول سری Dying Light یک تجربه زامبی‌محور جذاب بود و باید منتظر کنفرانس اسکوئر انیکس ماند و دید که نسخه دوم این مجموعه با چه کیفیتی در دست ساخت است؛ شاید حتی در جریان این رویداد تاریخ انتشار نهایی بازی هم مشخص شود. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده