نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Dark منتشر شد؛ تایید ساخت فصل سوم

شبکه نتفلیکس تریلر جدید و رسمی فصل دوم سریال Dark را منتشر و ساخت فصل سوم این سریال را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Dark (دارک) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال علمی تخیلی، سفر در زمان و آخر الزمانی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال دارک منتشر شده است. در تریلر جدید فصل دوم این سریال آلمان زبان، شاهد چهار دوره مختلف از شهر ویندن در آلمان هستیم. اتفاقات فصل اول سریال دارک از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و در طول فصل اول به سال ۱۹۸۶ و سال ۱۹۵۳ نیز سفر کردیم و در فصل دوم شاهد ویندن سال ۲۰۵۲ نیز خواهیم بود. در واقع با هر سفر در زمان، ۳۳ سال به عقب یا به آینده سفر می‌کنیم و این تریلر بار دیگر نشان می‌دهد که آخر الزمان باید رخ دهد و این تریلر نگاه بهتری از نسخه آخر الزمانی شهر ویندن را ارائه می‌دهد که ظاهرا نیروگاه اتمی این شهر نقش مهمی را در آن ایفا خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین شبکه Netflix ساخت فصل سوم سریال Dark را نیز رسما تایید و اعلام کرده است. در واقع سریال دارک به عنوان یک سریال سه گانه معرفی شده که طبق گفته نتفلیکس، اتفاقات سه فصل کاملا با هم در ارتباط هستند و فصل سوم قرار است این پازل را تکمیل کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال Dark در دسترس نیست و نتفلیکس تنها تصویری از صفحه روی جلد فیلمنامه قسمت اول فصل سوم سریال دارک را به اشتراک گذاشته است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فصل سوم سریال Dark

فصل دوم سریال Dark که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مانند فصل اول وظیفه ساخت فصل دوم این سریال نیز بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dark حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده