// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

دو تیم Alliance و NiP از دور مسابقات ESL One Birmingham بازی Dota 2 حذف شدند

بعد از سه روز رقابت نفس‌گیر، تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 مشخص شدند.

با پایان مرحله گروهی مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 چهار تیم از دور مسابقات حذف شدند. اولین مرحله مسابقات که به صورت گروهی پیگیری شد، دوازده تیم حاضر در مرحله اصلی را در دو گروه شش تیمه در مقابل یکدیگر قرار داد و تیم‌ها طی سه روز به صورت رفت و برگشت با یکدیگر روبه‌رو شدند. در نهایت دو تیم برتر هر گروه به بخش برنده‌ها (Upper Bracket) صعود کردند و تیم‌های سوم و چهارم نیز به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) مرحله حذفی راه‌یافتند. تیم‌های پنجم و ششم هر دو گروه نیز از دور مسابقات حذف شدند.

دانلود از آپارات

در مرحله گروهی تیم‌های Evil Geniuses و Vici Gaming که هر دو جزو تیم‌های راه‌یافته به مسابقات The International 9 هستند به عنوان صدرنشینان گروه‌ها، راهی مرحله بعدی شدند. تیم‌های Forward Gaming و Ninjas in Pyjamas با قرار گرفتن در جایگاه پنجم و ششم گروه A از ادامه مسیر و حضور در مرحله دوم مسابقات باز ماندند و دو تیم Keen Gaming و Alliance با اینکه بازی‌های خوبی را در گروه B به نمایش گذاشتند، ولی با این حال راهی خانه شدند.

وضعیت تیم‌ها بعد از اتمام مرحله گروهی

گروه Aگروه B
تیمبردباختتیمبردباخت
Vici Gaming۸۲Evil Geniuses۸۲
TNC Predator۶۴PSG.LGD۷۳
Team Liquid۵۵Team Secret۶۴
OG۵۵Gambit Esports۴۶
Ninjas in Pyjamas۴۶Keen Gaming۳۷
Forward Gaming۲۸Alliance۲۸

بازی‌های مرحله حذفی مسابقات ESL One Birmingham 2019 به صورت زنده روی چندین پلتفرم مختلف استریم می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کانال ESL One در توییچ یا کانال ESL در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازید. همچنین مانند گذشته تمامی بازی‌ها توسط پلتفرم استریمینگ فیسبوک نیز استریم می‌شود و شما با مراجعه به صفحه ESLDota2 می‌توانید از دیدن بازی‌ها لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده