// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Sonic Mania و Borderlands به سرویس پلی‌ استیشن پلاس اضافه می‌شوند

قرار است دو بازی محبوب Sonic Mania و مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome Collection به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شوند.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد E3 2019 و انتشار اخبار مختلف از بسیاری از بازی‌ها و همچنین داغ شدن بازار اخبار بازی، حال و بر اساس گفته‌های کمپانی سونی، بازی‌های جدیدی قرار است به سرویس محبوب پلی استیشن پلاس اضافه شوند که می‌توانید به‌صورت رایگان آن‌ها را تجربه کنید.

یکی از این دو بازی که قرار است از هفته‌ی آینده قابل دسترسی باشند، یک اثر دوبعدی در سبک پلتفرمر است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. این بازی Sonic Mania است که سعی دارد با رفتن به گذشته و بازسازی نسخه‌ی اصلی بازی، ریشه‌های این سری را به‌یاد مخاطبان آورده و خاطرات آن‌ها را زنده کند. اگر نتوان این بازی بهترین اثر از مجموعه‌ی سونیک که در چند سال گذشته منتشر شده دانست، قطعا می‌توان عنوان یکی از بهترین‌ها را به آن نسبت داد.

Sonic Mania

مورد بعدی مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome Collection است که دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel را در خود جای داده است. این مجموعه به‌تازگی یک آپدیت نیز دریافت کرد که باعث می‌شد بتوانید بازی را در رزولوشن 4K نیز به‌خوبی اجرا کنید. اضافه شدن این بازی به سرویس رایگان پلی استیشن پلاس در زمان بسیار خوبی رخ داده است.

پس از این‌که کمپانی Sony تعداد بازی‌هایی را که در هر ماه به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌کرد به دو بازی کاهش داد، شاید بتوان اضافه شدن این دو بازی را (برای ماه ژوئن) بهترین دوبازی و بهترین ماه برای این سرویس تا این لحظه دانست. البته نظرات متفاوت هستند؛ اما وجود بازی Sonic Mania به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک پلتفرمر و همچنین مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome Collection که با آن می‌توانید تا پیش از انتشار بازی Borderlands 3، یاد و خاطره‌ی نسخه‌های پیشین سری Borderlands را مرور کنید، گواه این امر هستند که با دو بازی بسیار خوب برای این ماه از سرویس Playstation Plus روبرو هستیم.

بازی Sonic Mania و مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome Collection قرار است هفته‌ی آینده و از تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) به‌صورت رایگان به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شوند. در راستای این‌که صحبت از بازی بوردرلندز 3 نیز شد، مطلع باشید که این بازی قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

اگر شما نیز علاقه‌مند به اضافه شدن این دو بازی به سرویس هستید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده