// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷

تغییرات بازی Call of Duty: Black Ops 4 پس از آخرین آپدیت

پس از آخرین آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4 که Spectre Rising نام داشت، بخش‌هایی از این بازی دچار تغییر شده است.

پیش‌تر بود که استودیو تری آرک به واسطه‌ی یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نام Operation Spectre Rising، محتوای جدیدی را به این بازی شوتر اول شخص اضافه کرد. درحالی‌که کاربران پس از انتشار این آپدیت به دنبال بهره‌مندی از محتوای جدید آن بودند، استودیو Treyarch اما به دنبال رفع ایرادات و باگ‌های احتمالی به‌وجود آمده پس از انتشار بود. از این‌رو، مدت کوتاهی پس از انتشار محتوای نام‌برده، بازی پذیرای پچ جدیدی شد تا ایرادات به‌وجود آمده از آپدیت را مرتفع و به هرچه روان‌تر شدن آن کمک کند.

حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، اولین موردی که به واسطه‌ی این پچ تغییر کرد مربوط می‌شد به بخش چندنفره‌ی بازی که در این بین می‌توان به رفع شدن مساله‌ی کرش کردن بازی در نقشه‌ی Hacienda، مسائل و مشکلاتی که باعث می‌شد پرک‌های بازیکنان (Perk) فعال نشوند و به‌طور کلی مسائل دیگری که مربوط به پایداری و روان شدن بازی بود، اشاره کرد. تغییرات دیگری نیز در برخی از حالت‌های بازی داده شد که حالت Bounty Hunter یکی از آن‌ها است که دست‌خوش یک‌سری تغییرات و باعث بهبود آن شد.

حالا نوبت به بخش محبوب زامبی‌ها است که ببینیم دچار چه تغییراتی شده است. سلاح‌های زیادی در این حالت از بازی دچار تغییر و بهبود شدند که شامل سلاح‌های Hades ،the ABR 223 ،the Outlaw ،the Koshka ،the SDM و the MOG 12 هستند. مواردی که ذکر شد تنها بخشی از این آپدیت و تغییرات ایجاد شده به واسطه‌ی پچ‌های پس از آن بود. اگر می‌خواهید لیست کامل تغییرات به‌وجود آمده در بازی Call of Duty: Black Ops IIII را مشاهده کنید، می‌توانید از این لینک و این لینک اقدام کنید؛ چراکه تغییرات به‌وجود آمده در بازی در قالب چندین آپدیت و پچ جدا از هم صورت گرفته است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه Call of Duty، مشخص شده که نسخه‌ی جدید این سری تا اوایل تابستان معرفی خواهد شد. همچنین مشخص شده که فروش این مجموعه به بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه رسیده است. بازی Call of Duty: Black Ops 4 به‌عنوان یکی از بازی‌های مورد انتظار شوتر، توانست در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را دریافت کند. نظر زومجی را در رابطه با این بازی در زیر مشاهده می‌کنید:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده