// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تریلر جدید Total War: Three Kingdoms با محوریت نقشه کمپین بازی

شرکت سگا جدیدترین تریلر بازی Total War: Three Kingdoms را منتشر کرده‌ که نقشه‌ی بازی را در Turnهای میانی نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا و استودیو کریتیو اسمبلی، تریلری جدید از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کرده‌اند که به ما نشان می‌دهد نقشه‌ی بازی به چه‌شکل در تِرن یا نوبت‌های میانی دچار تغییر ظاهر شده و از همه نظر شلوغ‌تر و جذاب‌تر از قبل می‌شود. این ویدیو بازی را در نوبت ۱۰۳ و در حالی‌که هر سه امپراطوری بزرگ حاکم بر کشور چین در حال ستیز با یکدیگر هستند، نشان می‌دهد. ویدیو به شکلی تهیه شده که از اسپویل شدن بخش‌های مهم بازی جلوگیری شود.

داستان جدیدترین نسخه از سری توتال وار، به ۱۹۰ سال پس از میلاد برمی‌گردد؛ زمانی که چین باستان توسط امپراطوری قدرتمند هان که حالا نفس‌های آخرش را می‌کشد کنترل می‌شود. این بازی به دلیل به‌وجود آمدن وقفه‌های مختلف در روند تولید، دچار تاخیر در زمان انتشار شد و استودیو Creative Assembly اعلام کرد که برای ساخت یک بازی بدون ایراد و روان، نیازمند زمان بیشتری است. این بازی پس از بازی‌های Total War: Empire و Total War: Shogun 2 که بر تاریخ پرالتهاب اروپا و ژاپن در سده‌های میانی تمرکز داشتند، برای اولین بار است که در سری توتال‌ وار به سراغ تاریخ دست‌نخورده‌ی چین باستان می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

جدیدترین تریلر بازی را که پیش‌تر در زومجی مشاهده کردید، مربوط می‌شد به معرفی فرماندهان اصلی بازی و توضیح مختصری در مورد هریک از آن‌ها. بازی Total War: Three Kingdoms قرار است در تاریخ ۲۳ ماه مه‌ (۲ خرداد ماه) به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شود. اگر از جمله‌ی طرفداران مجموعه‌ Total War هستید، می‌توانید از اینجا وضعیت بازی‌ها و تیم‌های این سری محبوب را مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده