// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان میزبان دو بازی از مجموعه‌های Ninja Gaiden و Trials شد

ساعاتی قبل دو بازی Ninja Gaiden 3: Razor's Edge و Trials Evolution رسما به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند.

بازی‌های Ninja Gaiden 3: Razor's Edge و Trials Evolution به جمع آثار موجود در سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان پیوستند.

استودیو Team Ninja ابتدا در سال ۲۰۱۲ بازی Ninja Gaiden 3 را روانه بازار کرد و تقریبا یک سال بعد، نسخه کامل این بازی تحت عنوان Ninja Gaiden 3: Razor's Edge در دسترس بازیکنان قرار گرفت که شامل بازی اصلی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی و محتواهای دانلودی Ninja Gaiden 3 می‌شد. در Razor's Edge علاوه‌بر موارد اشاره شده، شاهد اضافه شدن چندین سلاح جدید، پایداری بیشتر نرخ فریم و افزایش هوش مصنوعی دشمنان نیز بودیم. Ninja Gaiden 3: Razor's Edge از نظر منتقدین عملکرد بهتری نسبت به بازی اصلی داشت و روی ایکس باکس 360 به میانگین امتیاز منتقدان ۷۰ از ۱۰۰ دست یافت (۱۲ نمره بیشتر از نسخه اصلی روی همین پلتفرم)، اما همچنان بازی از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که سبب شد این اثر به یکی از نسخه‌های خوب و محبوب سری نینجا گایدن تبدیل نشود.

بازی Trials Evolution دیگر اثری است که از طریق سرویس Backward Compatibility در اختیار دارندگان ایکس باکس وان قرار گرفته است. این ساخته RedLynx در سال ۲۰۱۲ برای کنسول نسل هفتمی مایکروسافت منتشر شد و در ادامه به پی سی و iOS نیز راه یافت. اگر از دوست‌داران بازی‌های موتورسیکلت سواری هستید و از تجربه بازی‌های نسل هفتمی روی ایکس باکس وان خود لذت می‌برید، احتمالا Trials Evolution می‌تواند شما را راضی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده