نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Avengers اسکوئر انیکس در E3 2019 رونمایی خواهد شد

طبق اعلام مارول، پروژه مرتبط با مجموعه Avengers اسکوئر انیکس قرار است در E3 2019 رسما رونمایی شود. 

بازی Avengers شرکت اسکوئر انیکس، اولین بار در ژانویه ۲۰۱۷ معرفی شد اما از آن زمان تا به امروز، هیچ اطلاعات یا اخباری از این بازی منتشر نشده است و به همین دلیل خیلی‌ها احتمال می‌دادند که این پروژه حتی لغو شده باشد. با این حال دقایقی پیش و در جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مارول با انتشار توییتی اعلام کرد که این پروژه قرار است در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 رسما رونمایی شود. 

با اینکه اطلاعات بیش‌تری در رابطه با بازی ارائه نشده، اما در تصویر منتشر‌شده از آن که در زیر قابل مشاهده است، نام استودیو‌های ایداس و کریستال داینامیکس در کنار لوگو مارول و اسکوئر انیکس دیده می‌شود. پروژه اونجرز، قرار است پس از Marvel's Spider Man که سال گذشته توسط استودیو اینسامنیاک برای پلی‌استیشن 4 ساخته شد و سونی هم آن را منتشر کرد، دومین بازی بزرگ مارول باشد که این بار اسکوئر انیکس وظیفه انتشار آن را برعهده خواهد داشت. 

پروژه اونجرز اسکوئر انیکس

کنفرانس اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، قرار است ساعت ۵:۳۰ صبح ۲۱ خرداد به وقت ایران برگزار شود و باید منتظر ماند و دید که نمایش بازی اونجرز در این کنفرانس تا چه حد جذاب خواهد بود. نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده