نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵

تریلر پایانی سریال Swamp Thing منتشر شد

شبکه دی سی یونیورس تریلر جدید و پایانی سریال Swamp Thing را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این سریال ترسناک است.

از جمعه این هفته پخش سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) آغاز خواهد شد که اخیرا نقدهای این سریال نیز منتشر شده و حداقل در حال حاضر نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و پایانی این سریال ترسناک منتشر شده است. تریلر جدید سریال Swamp Thing دید بهتری از اتفاقات و داستان این سریال را به اشتراک می‌گذارد و طبق خلاصه داستان، این سریال داستان یک محقق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری موسوم به CDC با نام ابی آرکین را روایت می‌کند که او به خانه کودکی‌اش در لوئیزیانا باز می‌گردد. او در این شهر قرار است یک ویروس را در یک باتلاق بررسی کند. آرکین با دکتر الک هالند، دانشمند گیاه شناسی که گفته می‌شود در همین زمان مرده است، ارتباط برقرار می‌کند؛ اما او به سرعت اسرار مرموز این باتلاق را متوجه می‌شود و هالند ممکن است نمرده باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اندی بین و درک میرس در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ویل پیتون در نقش اوری ساترلند، ماریا استن در نقش لیز ترماین، جرلی پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل و کوین دوراند در نقش جیسون وودرو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مراحل ساخت سریال سوامپ تینگ با مشکلات زیادی همراه بوده است. ماه فروردین امسال بود که کمپانی برادران وارنر مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال را تعطیل کرد و پس از آن اعلام شد که تعداد قسمت‌های سریال Swamp Thing از ۱۳ قسمت به ۱۰ قسمت کاهش یافته و فیلمنامه قسمت ۱۰ که قرار است قسمت پایانی آن باشد، بازنویسی خواهد شد تا این قسمت دوباره فیلمبرداری شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده