// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

دمو بازی Heavy Rain در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت

در جریان دموی ۴۵ دقیقه‌ای بازی Heavy Rain، کاربران کامپیوتر می‌توانند دو مرحله از اکت اول بازی را تجربه کنند.

کمتر از یک ماه دیگر بازی Heavy Rain در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream)، سازنده بازی هوی رین، اعلام کرده است که کاربران پی‌سی می‌توانند ازطریق فروشگاه اپیک گیمز، دموی این بازی را تجربه کنند.

دموی در نظر گرفته شده برای بازی Heavy Rain تقریبا ۴۵ دقیقه زمان دارد و در جریان آن می‌توانید دو مرحله از اکت اول بازی را تجربه کنید. در جریان این مراحل بازیکنان هدایت نورمن جیدن، مامور FBI، و اسکات شلبی، محقق خصوصی، را برعهده می‌گیرند. در ادامه مشخص شده است که از نظر بصری، دموی بازی Heavy Rain با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا می‌شود. همچنین بازی‌های Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human هم دموهای مخصوص‌به‌ خودشان را دارند.

دموی بازی Beyond: Two Souls در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Detroit: Become Human در نظر گرفته نشده است، تاریخ عرضه‌ی دموی این بازی هم در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم کوانتیک دریم چه تاریخی را برای عرضه دیترویت اعلام می‌کند. بازی Heavy Rain در تاریخ سه تیر ماه (۲۴ ژوئن) در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. همچنین Beyond: Two Souls در تاریخ ۳۱ تیر ماه (۲۲ جولای) منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده