// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

گزارش باکس آفیس: از افتتاحیه قوی «علاالدین» تا عبور «جان ویک ۳» از قسمت دوم

در گزارش باکس آفیس این هفته درباره‌ی افتتاحیه‌ی Aladdin و وضعیت ادامه‌ی اکرانِ John Wick 3 و Avengers: Endgame صحبت می‌کنیم. همراه زومجی باشید.

گزارش باکس آفیس این هفته که مصادف با روز تعطیلی دوشنبه به مناسبتِ «روز یادبود» است را با «علاالدین» (Aladdin)، جدیدترین بازسازی لایو اکشنِ دیزنی شروع می‌کنیم که اکرانش را با کسب ۸۶ میلیون دلار به‌عنوان افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه آغاز کرد و تا پایان روز دوشنبه به ۱۰۵ میلیون دلار خواهد رسید. اگرچه این رقم در حد و اندازه‌ی رکوردشکنی نیست، ولی بهتر از افتتاحیه‌ی ۹۰ میلیون دلاری پیش‌بینی‌شده‌ی تحلیلگران است. همچنین این رقم بهتر از افتتاحیه‌ی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) که سال گذشته همین موقوع اکران شد است. آن فیلم کارش را با ۸۴ میلیون دلار افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه و افتاحیه‌ی جمعه تا دوشنبه‌ی ۱۰۳ میلیون دلار آغاز کرد. مشکلِ اصلی آن فیلم این بود که فیلم‌برداری‌های دوباره و تغییر کارگردان باعث شده بود تا بودجه‌اش به چیزی حدود ۲۷۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند. اگرچه بودجه‌ی ۱۸۳ میلیون دلاری «علاالدین» کم نیست، اما بالاخره کمتر از بودجه‌ی ۲۷۵ میلیون دلاری «سولو» است و بدون‌شک «علاالدین» در حالی وضعیتِ بسیار بهتری در کشورهای خارجی دارد که «سولو» کاملا در خارج از آمریکای شمالی نادیده گرفته شده بود. «علاالدین» نقدهای نه چندانِ دلگرم‌کننده‌ای دریافت کرده، ولی با میانگینِ امتیازِ خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شده است. اگرچه فیلم از لحاظ سناریو مشکلاتِ فراوانی دارد، اما کارش را به‌عنوان بازسازی لایو اکشنِ بیگ پروداکشن انیمیشن «علاالدین» با صحنه‌های موزیکالِ رنگارنگ و پُرزرق و برق به خوبی انجام می‌دهد. با این وجود نباید فراموش کنیم که «علاالدین» تنها فیلم از نوع خودش در بازار نخواهد بود. سرگرمی‌های خانواده‌پسندِ زیادی مثل «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲»، «داستان اسباب‌بازی ۴»، «مردان سیاه‌پوش بین‌المللی» و احتمالا یک موزیکالِ بزرگ در قالب «راکت‌من» در جریان چند هفته‌ی آینده اکران خواهند شد. اما اگر تصور کنیم که «علاالدین» عملکردی شبیه به بلاک‌باسترهای نُرمال آخرهفته‌ی «روز یادبود» خواهد داشت، آن وقت چه نتیجه‌ای را می‌توان برای آن پیش‌بینی کرد؟ اگر «علاالدین» عملکردی شبیه به «افراد ایکس: روزهای گذشته‌ی آینده» (۲۳۳ میلیون دلار از ۱۱۰ میلیون دلار افتتاحیه) داشته باشد و ۲/۱۱ برابرِ درآمدِ افتتاحیه‌اش بفروشد، درآمد نهایی ۲۲۲ میلیون دلاری‌اش پیش‌بینی می‌شود. اما اگر فیلم بهتر ظاهر شود و عملکردی شبیه به امثالِ «دزدان دریایی کاراییب ۵» و «آلیس درون آینه» داشته باشد و ۲/۲۹ برابرِ افتتاحیه‌اش بفروشد، فروشِ نهایی ۲۴۱ میلیون دلاری‌اش پیش‌بینی می‌شود این احتمال هم وجود دارد که فیلم خیلی ضعیف‌تر از اینها ظاهر شود و با عملکردی شبیه به «دزدان دریایی کاراییب: در آخرِ دنیا» و «افراد ایکس: آپوکالیپس»، ۱/۹۷ برابر درآمد افتتاحیه‌اش بفروشد و به ۲۰۷ میلیون دلار فروشِ نهایی برسد.

Aladdin

«علاالدین» با ۱۲۱ میلیون دلاری که این آخرهفته در کشورهای خارجی به دست آورده، در حال حاضر به ۲۰۷ میلیون دلار افتتاحیه‌ی جهانی دست یافته است که شاملِ افتتاحیه‌ی نه چندانِ قوی‌ ۱۸/۷ میلیون دلاری‌اش در بازار چین می‌شود. اما از آنجایی که این فیلم تقریبا در دیگر نقاط دنیا خوب ظاهر شده است، حتما به بازار چین برای نجات دادنش نیاز ندارد. درنهایت به نظر می‌رسد که دیزنی با «علاالدین» به یک بلاک‌باسترِ لایو اکشن غیرابرقهرمانی دست یافته که بالاخره نفرینِ اکران‌های ضعیفِ آخرهفته‌ی «روز یادبود»شان را بعد از قطارِ شکست‌های «شاهزاده‌ی پارسی»، «تومارولند»، «آلیس درون آینه» و «سولو» خواهد شکست. «علاالدین» شاید در پایانِ دوره‌ِ اکرانش به درآمد بهتری نسبت به «سولو» (۲۱۳ و نیم میلیون دلار) در آمریکای شمالی دست پیدا نکند، اما احتمالا عملکردِ بهتری در کشورهای خارجی خواهد داشت. «آلیس درون آینه» ۷۵ درصد از درآمدش را از کشورهای خارجی به دست آورد و ۶۵ درصد از درآمد متوسط ۳۴۷ میلیون دلاری «دامبو» هم متعلق به کشورهای خارجی بود. اگر «علاالدین» هم مثل «دیو و دلبر»، ۴۰ درصد از درآمدش را از آمریکای شمالی و ۶۰ درصد از آن را از کشورهای خارجی به دست بیاورد، با دوامی شبیه به «سولو»، به ۲۲۰ میلیون درآمد خانگی و ۵۸۰ میلیون دلار درآمد جهانی دست خواهد یافت. این رقم شگفت‌انگیزی نیست، اما هرچه نباشد، ۳/۲۱ برابرِ بودجه‌ی فیلم حساب می‌شود. تازه این در حالی است که احتمالِ مواجه شدنِ فیلم با استقبالِ غیرمنتظره‌ی سینماروهای خارجی را نادیده بگیریم. شاید ویل اسمیت دیگر قدرتِ ستاره‌ای گذشته‌اش را در آمریکای شمالی نداشته باشد، اما هنوز توانایی کشیدنِ مردم به سینماها را در کشورهای خارجی دارد؛ او یکی از فاکتورهایی بود که «جوخه‌ی انتحار» را بدون بهره بردن از بازار چین، به ۷۴۵ میلیون دلار درآمدِ جهانی رساند و کمک کرد تا هر دوی «مردان سیاه‌پوش ۳» و «هنکاک»، سروصدای رسانه‌ی منفی دور و اطرافشان را پشت سر بگذارند و به ۶۲۴ میلیون دلار در دنیا دست پیدا کنند. اگر بخواهیم به‌طرز دیوانه‌واری خوش‌بین باشیم، «علاالدین» با کسب ۲۵۹ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی (۳۵ درصد از درآمد کلی‌اش) و کسب ۶۵ درصد از درآمدِ کلی‌اش از کشورهای خارجی، می‌تواند به ۷۴۰ میلیون دلار درآمد جهانی نیز برسد. البته که این احتمال وجود دارد که «علاالدین» بعد از آخرهفته‌ی افتتاحیه‌اش با کله سقوط کند و نابود شود یا حتی با وجود ویل اسمیت در نقش غولِ چراغ‌ جادو نتواند نظرِ سینماروهای خارجی را جلب کند. اما فعلا در حال حاضر چیزی که مهم است این است که فیلم افتتاحیه‌ی بزرگی را با مشتریانِ اکثرا راضی‌اش تجربه کرده و بخشِ سختِ کار را پشت سر گذاشته است.

thank you for your service

اما دومین تازه‌اکران این هفته فیلم ترسناک/کامیک‌بوکی «برایت‌برن» (Brightburn)، محصول سونی و اسکرین‌جمز است که به نتیجه‌ی نه چندان هیجان‌انگیزی دست یافت. این فیلم به کارگردانی دیوید یارووسکی و تهیه‌کنندگی جیمز گان که اورجینِ استوری سوپرمن را به یک فیلمِ اسلشرِ خون‌آلودِ بزرگسالانه تبدیل کرده، اگرچه نقدهای مثبت و ضد و نقیضی دریافت کرد، اما از سروصدای رسانه‌ای زیادی قبل از شروعِ آخرهفته‌ی افتتاحیه‌اش بهره نمی‌برد. در نتیجه فیلم به ۷ میلیون و ۵۳۵ هزار دلار افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه و ۹ میلیون دلار افتتاحیه‌ی جمعه تا دوشنبه دست یافت که چندان غافلگیرکننده هم نیست. این فیلم که با ۷ میلیون دلار بودجه تهیه شده، احتمالا با ۱۸ میلیون دلار درآمد نهایی به کارش پایان خواهد داد. سومینِ تازه‌اکران آخرهفته اما «بوک‌اسمارت» (Booksmart) است که پس از اکران در دو هزار و ۵۰۵ سینما، به درآمدِ قابل‌توجه‌‌ای دست نیافت. این کمدی دورانِ بلوغ که توسط اُلیویا وایلد کارگردانی شده، از زمانی‌که در جشنواره‌ی «جنوب از جنوب غربی» اکران شد تاکنون سروصدای زیادی به راه انداخته بود و نقدهای فوق‌العاده مثبتی دریافت کرده بود. اما مشکلِ این‌جور فیلم‌ها در گیشه این است که وقتی مردم می‌توانند در خانه روی کاناپه لم بدهند و سریال‌های مشابه‌ی آن را تماشا کنند، به زور می‌توان مردم را برای دیدنِ یک کمدی زنانه‌ی بزرگسالانه به سینماها کشاند؛ حالا هرچقدر هم آن فیلم خصوصیاتِ لازم برای بدل شدن به کلاسیکِ آینده‌ی ژانرش را داشته باشد. بالاخره در چند سال اخیر فیلم‌هایی مثل «فهرست کارها» (The To Do List) در سال ۲۰۱۳ و «مرز هفده سالگی» (The Edge of Seventeen) در سال ۲۰۱۶ را داشتیم که با وجود تمام شگفت‌انگیز بودنشان، به موفقیت‌های بزرگی در گیشه تبدیل نشدند. بااین‌حال، افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه‌ی ۶ میلیون و ۵۱۲ هزار دلاری (و افتتاحیه‌ی جمعه تا دوشنبه‌ی ۸ میلیون دلاری‌اش) این فیلم اصلا خوب نیست. این فیلم در بهترین حالت به چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار دست خواهد یافت که یک تراژدی ناراحت‌کننده برای چنین فیلمِ تحسین‌شده‌ای حساب می‌شود.

thank you for your service

در زمینه‌ی فیلم‌های قدیمی جدول، با «اونجرز: بازی پایانی» (Avengers: Endgame) شروع کنیم که ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دیگر در جریان پنجمین آخرهفته‌‌ی جمعه تا یکشنبه و ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در جریان آخرهفته‌ی جمعه تا دوشنبه‌اش کسب کرد. رقمی که مجموعِ درآمدِ ۳۲ روزه‌ی فیلم برادران روسو را به ۸۰۳ میلیون و ۷۳۰ هزار دلار در گیشه‌ی خانگی می‌رساند. پس بله، «بازی پایانی» با عبور از مرز ۸۰۰ میلیون دلار در جریان یک ماه، بعد از «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به دومین فیلمی در تاریخ تبدیل شد که موفق به انجام آن شده است. مجموعِ درآمد ۸۰۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری «بازی پایانی»، این فیلم را با احتساب نرخ تورم بالاتر از مجموعِ «مهاجمان صندوقچه‌ی گم‌شده» (۷۹۷ میلیون دلار)، «نیش» (۸۰۳ میلیون دلار) و «شیرشاه» (۸۰۳ میلیون دلار) قرار می‌دهد. در نتیجه، «بازی پایانی» در بین پُرفروش‌ترین فیلم‌های سینما با احتساب نرخ تورم، در جایگاه نوزدهم قرار می‌گیرد. اگر تصور کنیم که این فیلم می‌تواند به حداقل ۸۵۰ میلیون دلار دست پیدا کند، پس احتمالا تا پایان دوره‌ی اکرانش جایی بین «بازگشت جدای» (۸۴۷ میلیون دلار) و «آواتار» (۸۷۷ میلیون دلار) در جایگاه شانزدهم این فهرست قرار خواهد گرفت. اما اگر فیلم‌هایی که فقط به‌دلیل اکران‌های دوباره، بلیت‌های بیشتری نسبت به «بازی پایانی» فروخته‌اند را رقابت با آن حذف کنیم («امپراتوری ضربه می‌زند»، «۱۰۱ سگ خالدار» و «سفید برفی و هفت کوتوله»)، آن وقت «بازی پایانی» در فهرست پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ با احتساب نرخ تورم، به رده‌ی سیزدهم صعود می‌کند. چیزی که درباره‌اش مطمئن هستیم این است که «بازی پایانی» قرار نیست تا به مجموعِ ۹۳۷ میلیون دلاری «نیرو برمی‌خیزد» نزدیک شود، چه برسد که از آن عبور هم کند. «نیرو برمی‌خیزد» به خاطر غیبت طولانی‌مدت مجموعه «جنگ ستارگان»، تبلیغات دهان به دهانِ معرکه‌اش و دوامِ شکست‌ناپذیر فصل کریسمس، از چنان طوفانِ سهمگینی بهره می‌برد که «بازی پایانی» با وجود افتتاحیه‌ی غول‌آسایش نمی‌توانست آن را تکرار کند.

John Wick 3: Parabellum

در حال حاضر اگر دیزنی دوست دارد تا یکی از فیلم‌هایش، رکوردِ فروش خانگی «نیرو برمی‌خیزد»‌ را بشکند یا باید امیدوار باشد که «آواتار ۲» بهتر از انتظارات ظاهر شود یا «اونجرز ۵» را به‌جای تابستان، در فصل کریسمس اکران کند. البته از آنجایی که دیزنی تمام دنباله‌های «آواتار» و فیلم‌های «جنگ ستارگان» را از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۷ برای اکران در فصل کریسمس برنامه‌ریزی کرده است، پس دیدنِ «اونجرز ۵» در هر زمان دیگری به جز تابستان غیرممکن است. بنابراین تنها گزینه‌ی دیزنی برای شکستنِ رکورد «نیرو برمی‌خیزد»، «آواتار ۲» خواهد بود. همچنین «آواتار ۲» تنها فیلم دیزنی خواهد بود که شانسِ تهدید کردنِ رکورد درآمد ۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلاری «آواتار» را به‌لطفِ گسترشِ بازارهای خارجی نسبت به سال ۲۰۰۹ خواهد داشت. به هر حال، «اونجرز: بازی پایانی» تاکنون ۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون دلار در دنیا فروخته است و به‌زودی به دومین فیلم تاریخ بعد از «آواتار» تبدیل می‌شود که موفق به عبور از مرز ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار درآمد جهانی شده است. در حال حاضر پیش‌بینی اینکه آیا «بازی پایانی» قادر به شکستنِ رکورد ۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلاری «آواتار» خواهد بود یا نه خیلی سخت است. البته قابل‌ذکر است که نه‌تنها کماکان «آواتار» و «تایتانیک» با احتساب نرخ تورم، بلیت‌های بیشتری نسبت به «بازی پایانی» فروخته‌اند، بلکه «بازی پایانی» به‌دلیل گسترشِ بازارهای خارجی نسبت به زمان اکران فیلم‌های جیمز کامرون، فرصتِ بهتری برای فروش در کشورهای خارجی داشت. با وجود تمام اینها، حقیقت این است که درآمد ۸۵۰ تا ۸۷۰ میلیون دلاری «بازی پایانی» در خانه و کسب حدود ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون دلار در دنیا آن‌قدر پیروزی بزرگی است که از اینجا به بعد دیگر مهم نیست چه رکوردهای خواهد شکست و چه رکوردهایی نشکسته باقی می‌مانند.

thank you for your service

اما در جایگاه دوم جدول «جان ویک ۳: پارابلوم» (John Wick 3: Parabellum) را داریم که ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در دومین آخرهفته‌ی جمعه تا یکشنبه‌اش فروخت که به‌معنی ۵۷ درصد افت فروش نسبت به افتتاحیه‌ی ۵۷ میلیون دلاری‌اش است. این افت فروش بهتری در مقایسه با «ددپول ۲» (منفی ۶۵ درصد) است، اما به خوبی «پیچ پرفکت ۲» (منفی ۵۵ درصد) و «مد مکس: جاده‌ی خشم» (منفی ۴۳ درصد) در همین آخرهفته‌ی نیست. با این وجود، جدیدترین اکشنِ کیانو ریوز که با ۷۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده، به مجموع ۱۰ روزه‌ی ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کرده است. این فیلم با ۳۰ میلیون دلاری که در آخرهفته‌ی دومِ جمعه تا دوشنبه‌اش می‌فروشد، به مجموع یازده‌ی روزه‌ی ۱۰۷ میلیون دلار خواهد رسید که آن را بالاتر از درآمدِ ۹۲ میلیون دلاری «جان ویک ۲» قرار می‌دهد. همچنین درآمد جهانی ۱۸۱ میلیون دلاری «جان ویک ۳»، بیشتر از درآمد جهانی ۱۷۱ میلیون دلاری «جان ویک ۲» است. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا «جان ویک ۳» آن‌قدر دوام می‌آورد تا بتواند به یکی از فیلم‌های غیر«گرگ و میش»/غیر«هانگر گیمز» استودیوی لاینزگیت که به فراتر از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد جهانی دست پیدا کرده تبدیل شود یا نه. اما شاید شگفت‌انگیزترین رکوردی که «جان ویک ۳» می‌تواند بشکند این است که با رسیدن به ۱۸۴ میلیون دلار درآمد خانگی (غیرمحتمل) و ۳۴۲ میلیون دلار درآمد جهانی (کمی محتمل)، دو برابر درآمد خانگی و جهانی «جان ویک ۲» بفروشد و از آنجایی که «جان ویک ۲» هم درآمد خانگی و جهانی قسمت اول «جان ویک» را دو برابر کرده بود، آن وقت سه‌گانه‌ای خواهیم داشت که دنباله‌هایش، درآمدهای قسمت‌های قبلی‌شان را دو بار پشت سر هم، دو برابر کرده‌اند. اما حتی اگر این اتفاق هم نیافتد، «جان ویک ۳» حتی با دوامی شبیه به «پیچ پرفکت ۲» و «ددپول ۲» به ۱۵۵ میلیون دلار فروش خانگی دست خواهد یافت و اگر مثل گذشته، سهم درآمد خانگی و خارجی‌اش، ۵۷ به ۴۳ باشد، آن وقت درآمدِ جهانی ۲۶۹ میلیون دلاری‌اش پیش‌بینی می‌شود؛ رقمی که به‌معنی ۵۷ درصد رشد فروش نسبت به قسمت قبل است که تقریبا بی‌سابقه است. فراموش نکنیم که «جان ویک ۳» در حالی در حال تجربه کردنِ رشد فروش‌هایی شبیه به فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» است که برخلافِ آن فیلم‌ها، از هیچِ ابرقهرمان تازه‌ای برای جلب نظر سینماروها بهره نمی‌برد. هر اتفاقی که الان دارد می‌افتد همه از صدقه‌سری رشد طبیعی آی‌پی «جان ویک» و خوردنِ نان بازوی خودش است.

Pikachu/پیکاچو

درآمد «کاراگاه پیکاچو» باتوجه‌به بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری‌اش بیشتر از اینکه یک موفقیتِ غیرمنتظره باشد، یک موفقیت کم و بیش قابل‌قبول حساب می‌شود

در رده‌ی چهارم جدول به «پوکمون: کاراگاه پیکاچو» (Pokemon: Detective Pikachu)، محصول برادران وارنر و لجندری می‌رسیم که ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دیگر در سومین آخرهفته‌اش به دست آورد و به مجموعِ ۱۷ روزه‌ی ۱۱۶ میلیون دلار رسید. این فیلم تا فردا از مرزِ ۱۲۰ میلیون دلار عبور می‌کند و مأموریت بعدی‌اش عبور از درآمدِ ۱۳۱ میلیون دلاری «توم ریدر» (Tomb Raider) خواهد بود؛ رقمی که آن را به پُرفروش‌ترین فیلم ویدیو گیمی گیشه‌ی آمریکای شمالی تبدیل خواهد کرد. «کاراگاه پیکاچو» اما ۲۴ میلیون دلار دیگر هم از کشورهای خارجی به دست آورد تا به مجموعِ خارجی ۲۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و مجموعِ جهانی ۳۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار رسد؛ رقمی که آن را پشت سر «رمپیج» (۴۲۸ میلیون دلار) و «وارکرفت» (۴۳۳ میلیون دلار) در جایگاه سوم پُرفروش‌ترین فیلم‌های ویدیو گیمی دنیا قرار می‌دهد. «کاراگاه پیکاچو» در حالی تا پایان دوره‌ی اکرانش برای گرفتنِ جای «وارکرفت» خیز برخواهد داشت که احتمالا قبل از عبور از آن، از نفس خواهد افتاد. مخصوصا باتوجه‌به اینکه این فیلم از هفته‌‌ی بعد، رقیبِ بزرگی در قالب «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of Monsters) خواهد داشت. درآمد «کاراگاه پیکاچو» باتوجه‌به بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری‌اش بیشتر از اینکه یک موفقیتِ غیرمنتظره باشد، یک موفقیت کم و بیش قابل‌قبول حساب می‌شود. در جایگاه هفتم جدول «سفر یک سگ» (A Dog’s Journey)، محصول یونیورسال جای گرفته که ۴ میلیون دلار دیگر در دومین آخرهفته‌اش فروخت و به مجموعِ ۱۶ میلیون و ۲۴۱ هزار دلار دست یافت که کماکان کمتر از افتتاحیه‌ی ۱۷ میلیون دلاری «هدف یک سگ» است. کمدی «کلاهبرداری» (The Hustle) با بازی آن هاتاوی و رِبل ویلسون ۳ میلیون و ۸۱۲ هزار دلار دیگر کسب کرد. این فیلم که با ۲۱ میلیون دلار بودجه تهیه کرده، به مجموعِ ۱۸ روزه‌ی ۳۱ میلیون دلار در خانه و ۶۶ میلیون دلار در دنیا دست یافته است. «مزاحم» (The Intruder)، محصول سونی هم به دوامِ خوبش ادامه داد و با کسب ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار در چهارمین آخرهفته‌اش، به مجموعِ ۲۵ روزه‌ی ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار دست پیدا کرد.

جدول ۱۰ فیلم برتر هفته

ردیفنام فیلمدرآمد آخرهفتهمجموع آمریکای شمالی
۱

Aladdin

۸۶/۱ میلیون دلار۸۶/۱ میلیون دلار
۲

John Wick: Chapter 3 - Parabellum

۲۴/۳ میلیون دلار۱۰۰/۹ میلیون دلار
۳

Avengers: Endgame

۱۶/۸ میلیون دلار۷۹۸/۱ میلیون دلار
۴

Pokemon Detective Pikachu

۱۳/۳ میلیون دلار۱۱۶/۱ میلیون دلار
۵Brightburn۷/۵ میلیون دلار۷/۵ میلیون دلار
۶Booksmart۶/۵ میلیون دلار۶/۵ میلیون دلار
۷A Dog's Journey۴ میلیون دلار۱۴/۹ میلیون دلار
۸

The Hustle

۳/۸ میلیون دلار۲۹/۸ میلیون دلار
۹

The Intruder

۲/۲ میلیون دلار۳۱/۹ میلیون دلار
۱۰

Long Shot

۱/۵ میلیون دلار۲۸/۶ میلیون دلار


منبع forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده