نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نبرد کایجوها در تریلر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters

تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده که در آن شاهد نبرد کایجوها در این فیلم هستیم.

سرانجام جمعه این هفته فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت تا یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ کار خود را در گیشه آغاز کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر و ویدیوی جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر برای گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار، تریلر جدید و کوتاه دیگری منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. در طول تریلر نبرد بین کایجوهای مختلف نمایش داده می‌شود و همچنین بار دیگه شاهد اشاره به نسخه آتشین گودزیلا در فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) هستیم که هنوز مشخص نیست که چگونه قرار است از این نسخه از گودزیلا در طول فیلم استفاده شود. برادران وارنر برای ساخت این تریلر از آهنگ Mama Said Knock You Out اثر LL Cool J استفاده کرده‌اند که نام این تریلر کوتاه نیز Knock You Out است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، ویدیو جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز منتشر شده است که در این ویدیو شاهد حمله کینگ گیدورا به شهر بوستون هستیم. در این ویدیو شخصیت مدیسون راسل با بازی میلی بابی براون نیز حضور دارد که در تلاش است تا از دست کینگ گیدورا فرار کند، اما فرار از دست این کایجوی پر قدرت به این راحتی نخواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Godzilla بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم Krampus (کرمپوس) بوده است. این فیلم، سومین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse است که قرار است برای فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) که برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده، پیش زمینه ایجاد کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده