// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید Marvel Ultimate Alliance 3 با محوریت باس فایت الکترو و ونوم

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شده است که در جریان آن شاهد مبارزه با ونوم و الکترو هستیم.

مدتی است که یوروگیمر، در حال تهیه ویدیوهای مختلف از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order است و آن‌ها را به‌صورت تریلرهای مختلف در دسترس هواداران قرار می‌دهد. درواقع یوروگیمر سعی دارد با این کار کاربران را بیش از پیش با جهان Marvel Ultimate Alliance 3 آشنا کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان تریلر منتشر شده، شاهد باس فایت الکترو و ونوم هستیم. از نظر طراحی ونوم مطابق با نسخه کومیک بوکی خود طراحی شده است، اما استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده بازی Marvel Ultimate Alliance 3، از ظاهری جدید برای الکترو استفاده کرده است. در جریان ویدیو منتشر شده هم شاهد این هستیم که قهرمان‌ها باید با هر دو شخصیت منفی به‌صورت همزمان مبارزه کنند.

همچنین ونوم و الکترو قابلیت این را دارند که قدرت‌های یک دیگر را تقویت کنند. برای مثال در بخشی از گیم‌پلی منتشر شده شاهد مبارزه با ونوم هستیم که ضرباتش حالت برقی دارند و از قدرت الکترو برای قوی‌تر شدن ضرباتش استفاده می‌کند. بازیکنان برای نابود کردن این دو شخصیت باید ابتدا آن‌ها را در یک حالت سرگیجه قرار بدهند تا قابلیت دفاع کردن از خودشان را نداشته باشند و در ادامه، ضربات خود را اعمال کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Marvel Ultimate Alliance 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel Ultimate Alliance 3 به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده