// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

بازی Metro Exodus موفق‌ترین انتشار را در تاریخ بازی‌های THQ Nordic داشته است

همزمان با انتشار گزارش مالی کمپانی تی اچ کیو نوردیک، این شرکت بزرگ گفته که بازی Metro Exodus توانسته است موفق‌ترین شروع را در فاز انتشار در تاریخ بازی‌های این شرکت داشته باشد.

اخیرا که کمپانی تی اچ کیو نوردیک گزارش مالی سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ خود را منتشر کرده، یکی از این اخبار که برای این شرکت بسیار حائز اهمیت نیز هست مربوط به بازی Metro Exodus می‌شود. کمپانی دیپ سیلور، ناشر این بازی که توسط کمپانی THQ Nordic خریداری شده است، اعلام کرده که انتشار این بازی در همان ابتدای کار توانسته بسیار خوب عمل کند. به‌طور ساده‌تر، بر اساس جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، این بازی توانسته در فاز انتشار به موفق‌ترین بازی در تاریخ بازی‌های THQ Nordic تبدیل شود.

در مورد این موفقیت این‌چنین گفته شده که بازی Metro Exodus توانسته در همان بدو انتشار به تمامی پیش‌بینی‌هایی که در زمینه‌ی فروش از این بازی شده بود جامه‌ی عمل بپوشاند و هزینه‌های ساخت و توسعه‌ی آن را به جیب توسعه‌دهنده و ناشر این اثر بازگرداند. بازگشت تمامی هزینه‌های ساخت بازی تنها در ۶ هفته نشان از موفقیت بسیار بالای این بازی و در کل حرکت روبه جلوی مجموعه Metro دارد که قطعا برای طرفداران نیز خبر خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

مساله‌ی دیگری که تی اچ کیو نوردیک در کنار ارائه گزارش مالی عنوان کرده این است که این کمپانی قصد دارد برای ادامه‌ی مجموعه بازی مترو برنامه‌های بیشتری برای استودیو 4A Games در نظر بگیرد. این استودیو در حال حاضر مشغول به ساخت یک بازی AAA است که هنوز معرفی نشده است و هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. حتی هنوز مشخص نیست که این بازی ادامه‌ی مجموعه‌ مترو است یا این‌که قرار است با یک نام کاملا جدید روبه‌رو شویم. این بازی هرچه که باشد، خبر کار کردن 4A Games روی آن یک خبر خوشحال‌کننده است. این خبر توانست یکی از ۴۸ بازیِ معرفی نشده‌ای را که تی اچ کیو نوردیک در حال ساخت آن‌ها است فاش کند.

Metro Exodus

احتمالا مدت‌زمان زیادی طول خواهد کشید تا این بازی به‌صورت رسمی معرفی شود و ببینیم که داستان از چه قرار است. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Metro Exodus پیش‌تر در زومجی خواندید که محتوای Expansion Pass این بازی مشخص شده است. همچنین کسانی که از انحصاری شدن بازی روی فروشگاه اپیک گیمز ناراحت بودند، مطلع باشند که میزان فروش این بازی در اپیک گیمز ۲.۵ برابر فروش بازی Metro Last Light در استیم بوده است. بازی Metro Exodus توانسته در بررسی زومجی نمره‌ی نسبتا خوب ۷.۵ را کسب کند.

نظرات خود را در مورد این خبر و بازی Metro Exodus با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده