// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

ریبوت بازی Grid امسال توسط کدمسترز منتشر می‌شود

به تازگی کمپانی کدمسترز رسما تایید کرده که در حال ساخت ریبوت بازی اتومبیل رانی Grid است و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کدمسترز اعلام کرده که در حال ساخت ریبوت بازی Grid است و این بازی زودتر از آن‌چه که فکر می‌کنید منتشر خواهد شد. این بازی که مانند نسخه‌ی اصلی Grid نام دارد، قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

grid reboot

این نسخه به عنوان چهارمین نسخه از سری محبوب Grid، شما را به مسابقات مهیج اتومبیل‌رانی در پیست‌های مختلف در چهار قاره می‌برد و سعی دارد حس و حال نسخه‌ی اصلی را برای طرفداران زنده کند. در این بازی شما می‌توانید با خودروهای کلاس GT ،Touring ،Stock ،Muscle و همچنین خودروهای کاستوم شده رانندگی کنید. مسابقات هم در پیست‌های رسمی و هم در خیابان‌ها برای شما وجود خواهد داشت و همچنین حالت‌های World Time Attack و Hot Laps نیز در این نسخه از بازی وجود دارند.

grid reboot

پس از انجام مسابقات و پیشرفت، به مواردی مانند کارت بازیکن و هم‌تیمی دست پیدا خواهید کرد. خودروهای بازی Grid قابلیت دریافت ضربه را دارند؛ به این معنی که درصورت ضربه زدن به آن‌ها صدمه خواهند خورد و اگر به کسی بیش از حد معمول ضربه وارد کنید تبدیل به دشمن شما می‌شود و برای تلافی کردن شما را تعقیب خواهد کرد تا ضربات شما را در موقعیتی مناسب جبران کند. کمپانی Codemasters اعلام کرده که فرناندو آلونسو، یکی از حرفه‌ای‌ترین رانندگان اتومبیل‌رانی فرمول یک، در ساخت و طراحی این بازی نقش مشاوره‌ای داشته و به تیم سازنده کمک کرده است. همچنین کریس اسمیت، کارگردان بازی، در مورد Grid گفته است:

مجموعه Grid به‌عنوان یک مجموعه اتومبیل رانی از احترام و محبوبیت زیادی در بین طرفداران ما برخوردار است. از این‌رو تصمیم گرفتیم که با ساخت ریبوت بازی Grid، آن را برای کنسول‌های نسل جاری نیز بسازیم. این بازی با بهره‌مندی از گزینه‌های متعدد مسابقه، انواع خودروهای مدرن و کلاسیک و همچنین المان‌های مختص به بازی‌های اتومبیل رانی، دارای عمق و تنوع بسیاری است که می‌تواند سلایق بسیاری را راضی کند. این بازی با استفاده از شهرتی که در هندلینگ و گیم‌پلی خود دارد، می‌تواند بازیکنان زیادی را به‌سمت خود جذب کند؛ از بازیکنانی که به‌دنبال چالش‌های سخت رقابتی هستند تا کسانی که صرفا برای گذراندن وقت و کمی تفریح وارد بازی می‌شوند.

نسخه‌ی قبلی از سری گرید که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، بازی Grid Autosport بود. این بازی به‌واسطه‌ی ایرادهایی که در بخش هندلینگ، واسط کاربری و برخی موارد داخل بازی داشت، نتوانست زیاد طرفداران سری را راضی کند و با موفقیت خوبی روبه‌رو نشد.

grid reboot

نظرات خود را در رابطه با ریبوت بازی Grid با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده