نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

همکاری جرج آر آر مارتین با یک استودیو بازیسازی ژاپنی تایید شد

با توجه به پستی که در بلاگ جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی شاخص مجموعه داستان‌های ترانه‌ی یخ و آتش منتشر شده، وی مدت‌ها درگیر مشاوره دادن به یک استودیو بازی‌سازی ژاپنی بوده است.

مدتی است که شایعه‌ای با مضمون همکاری هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه‌ی Dark Souls و بازی Sekiro: Shadows Die Twice با جرج آر آر مارتین، خالق مجموعه کتاب‌های ترانه‌ی یخ و آتش که اقتباس تلویزیونی آن با نام Game of Thrones سال‌های سال است که در بالاترین سطح از سرگرمی‌های جمعی قرار دارد و این اواخر هم نامش را به‌دفعات می‌شنیدیم، فضای مجازی را پر کرده است و تعداد بسیار زیادی از گیمرها و کارشناسان هم صحت آن را رد کردند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به پستی که مارتین در بلاگ رسمی‌اش منتشر کرده، مشخص شد که او مدتی است که مشغول مشاوره دادن به یک استودیو بازی‌سازی ژاپنی بوده و همین موضوع، شایعه‌ی فوق‌الذکر را دوباره مطرح کرده و آن را سر زبان‌ها انداخته است. مارتین در بخشی از پستی که در بلاگ شخصی‌اش منتشر کرده، به برنامه‌هایی که برای آینده‌ی مجموعه‌ی تلوزیونی Game of Thrones داشته اشاره کرد و در پایان، رسما اعلام کرد که مدتی می‌شود که او پیرامون ساخت یک بازی ویدیویی، به یک استودیو بازی‌سازی مستقر در ژاپن مشورت می‌داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این موضوع در دسترس نیست و اینکه مارتین با استودیو فرام‌سافتور و شخص هیدتاکا میازاکی در ساخت یک بازی جدید همکاری داشته یا نه، هنوز معلوم نیست. شایعاتی به‌تازگی پیرامون این موضوع منتشر شده‌اند و متذکر می‌شوند که این بازی جدید، در کنفرانس E3 کمپانی مایکروسافت معرفی خواهد شد و احتمالا، برای یافتن پاسخ تمامی سوال‌های‌مان حول این همکاریِ اسرارآمیز باید منتظر بمانیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده