// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

تریلر جدید بازی F1 2019 مخاطبان را به رقابت فرا می‌خواند

کمپانی کدمسترز به‌تازگی تریلری جدید از بازی اتومبیل رانی F1 2019 منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی زیبایی هرچه‌ تمام‌تر این بازی است.

بازی‌های ویدیویی اتومبیل رانی فرمول یک که بر اساس مسابقاتی با همین نام در دنیای واقعی ساخته می‌شود، از اواخر سال‌های دهه‌ی نود میلادی به‌صورت سالانه در حال انتشار است تا بتواند عطش علاقه‌مندان به این دست از بازی‌های اتومبیل رانی را سیراب کند. این سری امسال و با انتشار بازی F1 2019 بروز شده و ورود جدیدترین عضو را جشن می‌گیرد. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کدمسترز که یک شرکت بزرگ انگلیسی محسوب می‌شود، با انتشار تریلری جدید از بازی F1 2019، بار دیگر هواداران این بازی را هیجان‌زده کرده است.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، اخیرا و در ماه آوریل بود که کمپانی Codemasters با انتشار خبری در بلاگ خود، از بازگشت ۱۸ خودروی کلاسیک سری به نسخه‌ی جدید بازی خبر داد که شامل برخی مدل‌های فراری، مک‌لارن و ویلیامز می‌شود. این خودروها در همان بدو انتشار در بازی وجود خواهند داشت، اما درست مانند سایر بازی‌های ورزشی، میزان فروش اولیه‌ای که از این بازی انتظار می‌رود، مربوط می‌شود به نسخه‌های مخصوص یا Special Edition این بازی. تریلر جدید بازی F1 2019 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

شاید بتوان یکی از مشکلاتی را که گریبان‌گیر سری فرمول یک شده این حقیقت دانست که هیچ‌یک از بازی‌های این سری در آمریکای شمالی نتوانسته‌اند به اندازه‌ی سایر بازی‌های اتومبیل رانی مانند Gran Turismo و Forza Horizon موفق عمل کنند. اما توانسته‌اند که در کشورهای اروپایی عملکرد خوبی داشته باشند که البته با توجه به حضور اکثریت طرفداران فرمول یک در کشورهای اروپایی، امری طبیعی به‌حساب می‌آید.

کمپانی کدمسترز دائما در حال بالاتر بردن کیفیت بازی‌های سری فرمول یک بوده و هست؛ به‌طوری که امتیازهای بازی‌های این سری در وب‌سایت متاکریتیک به‌طور متوسط ۸۰ درصد و بالاتر هستند و این خوب بودن بازی را نشان می‌دهد. حال باید صبر کرد و دید که جدیدترین نسخه‌ی سری یعنی بازی F1 2019 که قرار است در تاریخ ۲۸ ماه ژوئن (۷ تیر ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود، ادامه‌ی این مجموعه را به چه شکلی رقم خواهد زد؛ آیا خواهد توانست سیر صعودی بهبود نسخه‌‌های سری را ادامه دهد یا خیر. پیش تر در زومجی تریلر معرفی نسخه‌ی Legends Edition این بازی را مشاهده کرده بودید که رقابت دو راننده‌ی مشهور این سری را نشان می‌داد.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده