نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

ساخت دنباله فیلم Pokemon: Detective Pikachu آغاز شده است

طبق خبرهای جدید منتشر شده، برادران وارنر و لجندری پیکچرز به ساخت دنباله فیلم Pokemon: Detective Pikachu چراغ سبز نشان داده‌اند.

مدتی پیش اکران جهانی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با افتتاحیه ۵۴.۶ میلیون دلاری رسما آغاز شد و این فیلم لایو اکشن تا به امروز بیش از ۲۸۷.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۹۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۳.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی مبنی بر آغاز مراحل ساخت دنباله فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. وب‌سایت ComicBook گزارش داد که از منابع موثقی شنیده که کمپانی لجندری پیکچرز به ساخت دنباله این فیلم لایو اکشن چراغ سبز نشان داده و از هم‌اکنون با رایان رینولدز، صداپیشه شخصیت کارآگاه پیکاچو، قرارداد جدید امضا کرده است. گفته می‌شود که لجندری در این فیلم بار دیگر با کمپانی برادران وارنر همکاری خواهد کرد.

Pokemon: Detective Pikachu

پیش از این در بهمن سال گذشته، برای اولین‌بار خبر ساخت دنباله فیلم Pokemon: Detective Pikachu منتشر شد که طبق آن، لجندری پیکچرز اورن ایزیل، نویسنده فیلمنامه فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) و فیلم 22Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲)، را برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Pokemon: Detective Pikachu استخدام کرده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله بازگشت کارگردان و بازیگران قسمت اول در دنباله آن یا تاریخ اکران این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که لجندری پیکچرز از عملکرد فیلم Pokemon: Detective Pikachu در گیشه راضی بوده و حال به دنبال گسترش این مجموعه است که گفته می‌شود هدف این کمپانی ایجاد دنیای سینمایی براساس دنیای Pokemon (پوکمون) است.

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده