نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

سیلوستر استالونه ویدیویی از پشت صحنه فیلم Rambo V: Last Blood منتشر کرد

اخیرا سیلوستر استالونه ویدیویی از پشت صحنه فیلم Rambo V: Last Blood را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

مدتی پیش بود که سیلوستر استالونه رسما با نقش راکی بالبوآ در فیلم Creed 2 (کرید ۲) خداحافظی کرد و حال نوبت به خداحافظی با نقش جان رمبو در فیلم Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) رسیده که این فیلم قرار است اواخر تابستان امسال اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت پنجم فیلم Rambo (رمبو) منتشر شده است. استالونه به تازگی ویدیویی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که این ویدیو در واقع پشت صحنه ساخت و فیلمبرداری این فیلم اکشن را نشان می‌دهد که این ویدیو ترکیبی از فیلمبرداری صحنه‌های مختلف این قسمت است. تمرکز این ویدیو روی استالونه است که او را در حال تیز کردن چاقو، تیراندازی، رانندگی و پرتاب تیر با تیروکمان مشاهده می‌کنیم که در واقع اشاره‌ای به خشونت و قربانیان بسیار رمبو در فیلم Rambo V: Last Blood دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، هنوز تریلری از فیلم Rambo V: Last Blood منتشر نشده و قابل انتظار است که به زودی شاهد شروع تبلیغات رسمی این فیلم اکشن مورد انتظار باشیم. فیلم Rambo V: Last Blood بار دیگر داستان جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه، را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo (بیگانه رو بگیر)، وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است. سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo V: Last Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rambo V: Last Blood قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده