نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

فیلم John Wick 3: Parabellum به صدرنشینی فیلم Avengers: Endgame خاتمه داد

سرانجام فیلم John Wick 3: Parabellum با ثبت یک افتتاحیه فراتر از انتظار، توانست به صدرنشینی فیلم Avengers: Endgame در گیشه خاتمه دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) شروع بسیار قدرتمند و فراتر از انتظاری در گیشه داشته است. قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) موفق شد در سه روز اول اکرانش حدود ۵۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند تا ضمن شکستن رکورد افتتاحیه دو قسمت قبل، یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های شرکت لاینزگیت در طول چند سال اخیر را نیز به نام خود ثبت کند و همچنین پس از سه هفته، به صدرنشینی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در گیشه خاتمه دهد. در مقایسه با قسمت سوم، فیلم John Wick افتتاحیه ۱۴.۱۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۴ و فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) افتتاحیه ۳۰.۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ را در گیشه تجربه کرده بودند.

همچنین فیلم John Wick 3: Parabellum حدود ۳۵ میلیون دلار در گیشه جهانی نیز فروش کرده تا در اولین هفته اکرانش، این فیلم حدود ۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و از هم‌اکنون برای تبدیل شدن به پر فروش‌ترین فیلم این مجموعه اکشن محبوب آماده شود. فیلم John Wick 3: Parabellum توانسته نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان را دریافت کند و طبق گفته سینمااسکور، نمره تماشاگران به این فیلم نیز A- بوده است. علاوه بر این، از هم‌اکنون صحبت‌ها مبنی بر ساخت قسمت چهارم فیلم John Wick نیز آغاز شده که موفقیت تجاری قسمت سوم می‌تواند تضمینی برای این موضوع باشد. 

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده