// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید Marvel Ultimate Alliance 3 با محوریت هاوک آی

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3 منتشر شده است که مکانیزم مبارزه‌ای هاوک‌آی را به‌تصویر کشده است.

یکی از مواردی که این روزها در میان اخبار بازی‌های موبایل شاهد آن هستیم، گیم‌پلی کاراکترهای بازی Marvel Ultimate Alliance 3 است که با انتشار یک تریلر، نحوه‌ی مبارزه و مهارت‌های هر شخصیت به‌نمایش گذاشته می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت گیم اینفورمر ویدیو جدیدی را از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر کرده است که نحوه مبارزات و مکانیزم‌های گیم‌پلی هاوک‌آی را نشان می‌دهد. هاوک‌آی به‌واسطه‌ی تیروکمان خود می‌تواند حرکات متنوعی را انجام بدهد. بازیکنان می‌توانند در حالت عادی از کمان هاوک‌آی استفاده کنند و به دشمنان آسیب برسانند. همچنین او قابلیتی دارد که می‌تواند تیرهای انفجاری خود را به سمت بالا شلیک کند تا در نقاط مختلف محیط مبارزه‌ای برخورد کنند. از دیگر ویژگی‌های هاوک‌آی در بازی Marvel Ultimate Alliance 3 می‌توان‌به تیرهای مغناطیسی اشاره کرد.

یکی از نکات جالب طراحی شخصیت هاوک‌آی، این است که تیم سازنده برای طراحی وی از سری کامیک‌های هاوک‌آی به نویسندگی مت فرکشن استفاده کرده است. البته بازیکنان در طول بازی می‌توانند از لباس‌های مختلفی برای هاوک‌آی و سایر شخصیت‌های بازی استفاده کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی هاوک‌آی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در تیر ماه به‌صورت انحصاری روی نینتندو سویچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده